Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke hva glukosebelastning er Men da må vel kanskje jeg også på det da..
Det er en test hvor du må være fastende fra kvelden før- Så måler de blodsukkeret ditt. Så må du drikke en sukkerdrikk. forferdelig søtt og kvalmende. Så skal du sitte STILLE på legekontoret i 2 timer og vente før de tar blodsukkeret igjen. Det er for å oppdage eventuell diabetes/svangerskapsdiabetes.
Er det så forferdelig da, alle dere som synes det? Jeg hadde forventet at det skulle være noe vondt eller noe.. Ble bare mer og mer skremt når jeg leste videre nedover her ;-) Hehe! Ta med noe å holde på med og litt musikk på ørene. Kanskje til og meg laste ned en film på et nettbrett.
Ja, hvis man er plaget med svangerskapskvalme så er dette forferdelig. Å ikke kunne drikke eller spise fra 24.00 til alle prøver osv er ferdig 10.00 neste dag er heller ikke lett. Jeg er nødt til å spise regelmessig for å holde kvalme og svimmelhet i sjakk. Nå er kroppen helt i ulage, dundrende hodepine, kvalm, vondt i magen osv.
Sikkert ikke noe problem for de med få plager, som ikke er kvalme osv., men for meg var dette noe dritt.
Tok det sist. Har pcos og dermed større sjanse for svangerskapsdiabetes. Jeg slet ikke mye med kvalme, men var helt forferdelig å skulle presse i seg en liter med utrolig søt drikke. Holdt på å kaste opp, men gjør du det må du ta den om igjen... Hadde veldig fint blodsukker da, men må nok uansett ta den igjen denne gangen for å være sikker.
Eg og har PCOS og skal vere med i et studie om det Einaste negative er sukkerbelastningstest x2..
Tok det sist. Har pcos og dermed større sjanse for svangerskapsdiabetes. Jeg slet ikke mye med kvalme, men var helt forferdelig å skulle presse i seg en liter med utrolig søt drikke. Holdt på å kaste opp, men gjør du det må du ta den om igjen... Hadde veldig fint blodsukker da, men må nok uansett ta den igjen denne gangen for å være sikker.