Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel den testen man tar for å sjekke om man "brygger" på svangerskapsdiabetes.. Må svelge en kopp med et tykt lag sukker og vann, vente en stund for så å ta blodprøve...Har jeg faktisk aldri hørt om..
Hva er dette for noe da?![]()
Nei, du skal vel bli sett på som i risikogruppen før det blir aktuelt, så kanskje derfor du har sluppet unna??Ok
Er dette vanlig praksis? Merkelig at jeg aldri har hørt om det før?![]()
Noen som vet at dere må ta en eller flere sånne ila svangerskapet???
Jeg skal ta min første i måren allerede. Og en ny når jeg er ca 25 uker....
Nei, du skal vel bli sett på som i risikogruppen før det blir aktuelt, så kanskje derfor du har sluppet unna??Jeg har BMI som akkurat tilsvarer overvekt nå, og med tanker på tidligere så bør jeg jo absolutt ikke legge på meg 20-30 kg som jeg gjorde da
så derfor følger de med om det kan være andre årsaker enn usunnhet som ligger under ..
Ja, gyn på kk som ville d. For går visst an å ha skjult SV.diabetes. Så letteste måte å oppdage d på er hvis de merker forandring fra nå og den jeg tar senere i sv.skapetMå du ta første test så tidlig? Fikk høre fra fastlegen at jeg må ta en i løpet av uke 28 først..
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app