Lykke til! Ta med deg mat ogdrikke til etterpå ;-)Jeg skal inn å ta test i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Ta med deg mat ogdrikke til etterpå ;-)Jeg skal inn å ta test i morgen
Godt det gikk braHoldt på å kaste opp flere ganger, men med mye konsentrasjon gikk det.. gjorde den tabben å ikke ta med meg noe å spise (bare 5 min hjem) og holdt på å besvime da jeg kom inn døra her
Det spørs hvorfor du er i faresonen. Hos meg er det arvelig og har allerede fått det bekreftet kjipt! Men det er viktig å finne ut av det, for det er ikke helt heldig å gå med dette uoppdaget. Jeg hadde det forrige svangerskap også og da måtte jeg ta testen 2 ganger før det ble påvist.Hvor mange ganger skal dere ta glukosebelastning? Jeg skal ta for andre gang denne uka, og jordmor mener jeg må ta enda en gang... Føles litt unødvendig dersom denne testen er like fin som den forrige?
Ja.. eneste jeg fikk svar på var de stikk i fingeren prøvene.. de blodprøvene får jeg først svar på om en ukes tidFår du no mer svar enn det du fikk i dag? Jeg fikk ikke svar på dagen, men etter noen dager.. Jeg skal ta ny test 24.feb, kan ikke si at jeg gleder meg.. Får håpe på bedre resultat neste gang
Skal bare ta denne ene dersom jeg ikke får utslag på urinprøven igjen.. så null sukker dagen før urinprøve fremoverHvor mange ganger skal dere ta glukosebelastning? Jeg skal ta for andre gang denne uka, og jordmor mener jeg må ta enda en gang... Føles litt unødvendig dersom denne testen er like fin som den forrige?
Jeg skal inn å ta test i morgen
Jeg tok også i dag.. Men er så heldig at jeg bor vegg i vegg til legekontoret så jeg fikk gå hjem å sitte i sofaen hjemme i 2 timer.. Men d var vanskelig å ikke spy ila den første timen, mens den 2. gikk bedre... Men nå er det gjort,
nope... Får svar i måren eller på onsdag senest men jeg lever i trua på at den er normal. At d er gener som gjør at jeg lager store babyerSå greit, da. Fikk du noe svar på den?
nope... Får svar i måren eller på onsdag senest men jeg lever i trua på at den er normal. At d er gener som gjør at jeg lager store babyer
Hvor mange ganger skal dere ta glukosebelastning? Jeg skal ta for andre gang denne uka, og jordmor mener jeg må ta enda en gang... Føles litt unødvendig dersom denne testen er like fin som den forrige?
Hva lå målingene dine på om jeg får spørre? Altså stikk i fingern resultat?Ja.. eneste jeg fikk svar på var de stikk i fingeren prøvene.. de blodprøvene får jeg først svar på om en ukes tid
5,4 før og 7,1 etter..Hva lå målingene dine på om jeg får spørre? Altså stikk i fingern resultat?
Det hørtes jo greit ut5,4 før og 7,1 etter..
Lykke til!Da er det to timer venting, blæh. Gikk greit å drikke, men maks ekkel ettersmak altså! Sist gang fikk jeg litt vann, nå måtte jeg sutre meg til to slurker..
Jeg hadde veldig fine resultater sist (sa jordmor, jeg vet ikke hva de var), så jeg håper det går fint denne gangen og. Bare irriterende å tenke på at jeg uansett må en gang til tydeligvis, hele dagen blir ødelagt + jeg gruer meg veldig et par dager før, så syns det er unødvendig slitsomt. Tar det pga høy bmi.