Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til jeg skal ta blodprøve selv nå- antistoffscreening ... Moro ....Da sitter jeg på venterommet, kvalm og uggen etter en forferdelig sukkerlake med jordbærsmak og uten å ha spist! Kvalm!!
Kjedelig med blodprøver hvis man ikke liker detLykke til jeg skal ta blodprøve selv nå- antistoffscreening ... Moro ....
Lykke til :-DDa sitter jeg på venterommet, kvalm og uggen etter en forferdelig sukkerlake med jordbærsmak og uten å ha spist! Kvalm!!
Usj.. lykke til
Lykke til med testen!
Lykke til :-D
Da er det godt med telefon/iPad/data :-DTusen takk! 2 t på venteværelse og bekkenløsning er ingen god kombinasjon! 1,5 t igjen!
Jepp.. og strikketøyDa er det godt med telefon/iPad/data :-D
Takk! Bare en halvtime igjen! Ser enden nåLykke til
Så bra! Godt når det er overståttForeløpige resultater var fine
Ja! Helt grusom test, men nå er jeg ferdig!Så bra! Godt når det er overstått
Holdt på å kaste opp flere ganger, men med mye konsentrasjon gikk det.. gjorde den tabben å ikke ta med meg noe å spise (bare 5 min hjem) og holdt på å besvime da jeg kom inn døra herHuff, en kamp å holde den gugga nede, et under at jeg ikke spydde sånn som sist Fikk heldigvis ligge på et ledig legekontor de 2 timene, duppa litt der