Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilDa sitter jeg på venterommet, kvalm og uggen etter en forferdelig sukkerlake med jordbærsmak og uten å ha spist! Kvalm!!
Kjedelig med blodprøver hvis man ikke liker detLykke tiljeg skal ta blodprøve selv nå- antistoffscreening ... Moro ....
Lykke til :-DDa sitter jeg på venterommet, kvalm og uggen etter en forferdelig sukkerlake med jordbærsmak og uten å ha spist! Kvalm!!
Usj.. lykke til![]()
Lykke til med testen!
Lykke til :-D
Da er det godt med telefon/iPad/data :-DTusen takk! 2 t på venteværelse og bekkenløsning er ingen god kombinasjon! 1,5 t igjen!
Jepp.. og strikketøyDa er det godt med telefon/iPad/data :-D
Takk! Bare en halvtime igjen! Ser enden nåLykke til![]()
Så bra! Godt når det er overståttForeløpige resultater var fine![]()
Ja! Helt grusom test, men nå er jeg ferdig!Så bra! Godt når det er overstått![]()
Holdt på å kaste opp flere ganger, men med mye konsentrasjon gikk det.. gjorde den tabben å ikke ta med meg noe å spise (bare 5 min hjem) og holdt på å besvime da jeg kom inn døra herHuff, en kamp å holde den gugga nede, et under at jeg ikke spydde sånn som sistFikk heldigvis ligge på et ledig legekontor de 2 timene, duppa litt der
![]()