Glukosebelastning

Det hørtes rart ut...

Grensen går på 5,3, men det betyr at du må ha under 5,3 har du 5,3 er det for høyt.

-Men jeg har jo trigget svangerskapsdiabetes, jeg lå på 5,4 på testen. 5,3 er det jeg har til vanlig når jeg måler selv, eller litt under eller av og til også litt over.

-Men jeg har jo trigget svangerskapsdiabetes, jeg lå på 5,4 på testen. 5,3 er det jeg har til vanlig når jeg måler selv, eller litt under eller av og til også litt over.

Hva mener du med trigget svangerskapsdiabetes?

Halvveis i glukosetesten nå, og ble så innmari trøtt av den drikken. Haha.. må derimot innrømme at jeg er livredd for å ha sv.diabetes. Følee dette svangerskapet har gitt meg nok utfordringer.. jaja. En time til med å lytte på venteromsprat ✌
Alt bra ❤️ gode verdier! Langt unna sv.diabetes

Jeg hadde så lave gode verdier, så jeg måtte ta langtidsglukosebelastning også.. heldigvis ikke noe fasting og venting, kun et stikk i fingeren og ferdig med det. Fikk svar på 5 min.
På glukosetesten hadde jeg 3,8 fastende og 4,7 etter to timer. På langtid hadde jeg 4,8 - så nå må vel legen gi seg :P

masse utslag på leukcytter i urin da, så soppinfeksjonen blomstrer godt :( Fikk heldigvis behandling på resept nå, så håper den soppeloppen forsvinner fort nå!

Back
Topp