Villkvinne
Forelsket i forumet
Kaffe inneholder jo koffein, noe som øker energiforbruket i kroppen din. Så da vil kaffe gi feil utslag på både test 1 og 2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok testen i dag. Første måling viste 3,7, så det må være innafor. Null stress med selve gjennomføringen, drakk hele greia og ble ikke kvalm eller dårlig, så for min del var det ikke så ille som for mange andre tydeligvis. Får ikke svar på siste prøve før over helga. Håper den også er ok.
Hvorfor må du vente? Blodsukkerverdien kommer jo opp 5sek etter at du har gitt fra deg bloddråpen?
De tok blodprøve på meg også, men jeg fikk vite verdiene med en gang I tillegg fikk jeg sms morgenen etter at alt så bra ut..De målte ikke i fingeren, men tok blodprøve. Vil tro det er derfor?!
De tok blodprøve på meg også, men jeg fikk vite verdiene med en gang I tillegg fikk jeg sms morgenen etter at alt så bra ut..
Hmm, så rart. Og egt rart de ikke bare målte siste verdi med en gang også, for hun gjorde det jo fort med første..Jaja, får ringe og høre på mandag..skal klare å vente til da
Jeg måtte vente på svar fra mitt legekontor også, siden de sendte inn blodprøvene til sykehuset. De nevnte at de hadde opplevd at det var forskjell på målingene de tok på legekontoret og det som ble analysert på sykehuset. Derfor fikk mange feil diagnose og de ville heller la de vente på svaret fra sykehuset da det er det som er riktig
det kan tyde på at de slurver med kalibreringen av instrumentene (Hilsen sykepleier som har jobbet med å blant annet sjekke at verdiene er riktige på sykehjem)Jeg måtte vente på svar fra mitt legekontor også, siden de sendte inn blodprøvene til sykehuset. De nevnte at de hadde opplevd at det var forskjell på målingene de tok på legekontoret og det som ble analysert på sykehuset. Derfor fikk mange feil diagnose og de ville heller la de vente på svaret fra sykehuset da det er det som er riktig
De målte ikke i fingeren, men tok blodprøve. Vil tro det er derfor?!
Hørtes tungvint ut med blodprøve, kapillær/ stikk i fingeren er like presist og krever mye mindre ressurser.
Sant det. Aner ikke hvorfor de gjør det på den måten jeg.. Tror de sjekket blodprosent eller noe i samme slengen når de først skulle stikke uansett, men virket som det var vanlig også..
Så braRingte og fikk svar på langtids etter testen forrige torsdag. Den var på 6,0, så da bør vel alt være i skjønneste orden