Da må den vel tas på nytt,-så anbefaler å prøve å la væreSkal ta min i begynnelsen av august, gruer meg skikkelig til å drikke noe sukkerholdig på tom mage. Hva om jeg spyr det opp igjen da?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må den vel tas på nytt,-så anbefaler å prøve å la væreSkal ta min i begynnelsen av august, gruer meg skikkelig til å drikke noe sukkerholdig på tom mage. Hva om jeg spyr det opp igjen da?!?
Skal gjøre mitt besteDa må den vel tas på nytt,-så anbefaler å prøve å la være
Er mange som kaster opp av det, og om man absolutt ikke klarer gjennomføre testen, kan man sjekke blodsukker hjemme gjennom noen uker for å se hva man ligger påSkal gjøre mitt beste
Så bra! Sliter veldig med søte ting så ikke akkurat min favør at jeg må drikke noe søtt på kort tid, håper jeg klarer detEr mange som kaster opp av det, og om man absolutt ikke klarer gjennomføre testen, kan man sjekke blodsukker hjemme gjennom noen uker for å se hva man ligger på
Noen spesiell grunn til at man blir ekstra anbefalt når man er afrikansk? Eller halvt da
Så bra! Sliter veldig med søte ting så ikke akkurat min favør at jeg må drikke noe søtt på kort tid, håper jeg klarer det
Vet at det anbefales spesifikt til afrikanske, men jeg tenkte at det var pga. forskjeller i kosthold...
Skal holde meg for nesa og bare kjøre på..nekter å smake noePrøv å drikke uten å puste, og så mye som mulig av gangen. Da rekker du ikke å smake noe særlig.
Evt. Holde deg for nesa.
Akkurat vært inne å drukket sirupen nå. Var absolutt ikke så ille, men den er så søt at det stikker i nesa
Så nå er det bare å vente i 2 timer... finne noe underholdning. Legen var også 40 min forsinket... så jeg har nok sultet ihjel 3 ganger før jeg er ferdig med denne testen!
Ble kvalm 10 min etter jeg hadde drukket guffa, så fikk eget rom å ligge på. Hjelper å ligge på venstre side med overkroppen litt hevet.
Tror nok alle reagerer forskjellig. Men absolutt ikke noe å grue seg til. De på legekontoret er veldig omsorgsfulle og vet akkurat hvordan dette er ❤
Til dere som skal ta: det høres mye værre ut enn det faktisk er
Jeg fikk vite hvilket nivå jeg var på etter de to timene (5,4), og fikk beskjed om at det er bra Ellers skulle jordmor ringe når prøven er tilbake fra labben. Tips å bare «lukke nesen» når du drikken den sukkerdrikken. Da kjenner du ikke smaken underveis Fikk også litt vann etter jeg drakk sukkeret, føler det hjalpSkal ta denne testen i morgen tidlig Gruer meg ...
får man svar med en gang?
De andre gangene har jeg fått svar med det samme. Denne gangen tok jeg på legekontoret og måtte vente 2 dager på svar. Lykke til!Skal ta denne testen i morgen tidlig Gruer meg ...
får man svar med en gang?
Du skal være fastende. Så du kan ikke drikke eller spise noe som helst.Noen som vet om man kan drikke kaffe før man tar glukosebelastning?
Ja, jeg fikk høre at vann er ok. Så da tenkte jeg kanskje litt kaffe og..?Du skal være fastende. Så du kan ikke drikke eller spise noe som helst.
Bittelitt vann har jeg hørt at enkelte legekontor godtar
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne drikke kaffe før testen. Bare et par slurker vannJa, jeg fikk høre at vann er ok. Så da tenkte jeg kanskje litt kaffe og..?
Kan jo ta med termokoppen og spørre når jeg er der.