Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette har ikke jeg fått med meg :-O Jeg løp i så fall fra regningen... Får vel en faktura i posten snart da.Netflix var gull i de to timene. Bare husk på å betale etterpå, jeg var ikke klar over at man måtte betale da jeg tenkte det var svangerskapsrelatert. Men i dag dukket faktura med gebyr opp i posten...
Jeg spurte i dag, og de sa at jeg ikke skulle betale noe på mitt legekontor. Hun jeg snakka med var først litt usikker på om jeg måtte betale for den sukkerdrikken, men jeg skulle ikke det heller. Virker som det er litt ulik praksis rundt omkring!Dette har ikke jeg fått med meg :-O Jeg løp i så fall fra regningen... Får vel en faktura i posten snart da.
Dette har ikke jeg fått med meg :-O Jeg løp i så fall fra regningen... Får vel en faktura i posten snart da.
Jeg måtte betale 131,- for drikken og ustyret (sa hun), alle måtte det i følge helsestasjonen her...meeen ser jo at d ikke helt er tilfellet. Om det kun hadde vært for drikken hadde jeg følt meg snytt, den kan man kjøpe på apoteket for 59,- eller hva d var
Oi. Ser at flere har måttet betale. Det er riv ruskende galt av legekontoret!!! Glukosebelastning er svangerskapsrelatert og SKAL være helt gratis.
Hun presiserte til og med at selv om det er svangerskapsrelatert må alle betale drikken og utstyr, så da er legekontoret her uenig i d hvertfall[emoji28]
Er på det akkurat nå, heldig som har fått seng[emoji16][emoji85] sukkerlaken var ikke så ille som jeg trodde. Tok blåbær smak. Vært her i 1 time, venter på 2 blodprøve. Fikk vondt i hode etter jeg drakk den sukkerlaken, flere som har blitt uvell etter denne laken?[emoji4]