Jeg fikk også helt fint resultat. Men var helt ødelagt i hodet i går, instant deprimert.
Så bra det gikk fint for deg også

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også helt fint resultat. Men var helt ødelagt i hodet i går, instant deprimert.

Jeg skal ta på tirsdag.
Tror det værste blir å ikke spise før etter kl 10... herregud, jeg spiser jo vanligvis en gang før jeg kommer meg ut av senga og skiver før jeg kommer meg ut av leiligheta. Også spiser jeg med en gang jeg kommer på jobb...
Blir tøft
Så bra det gikk fint for deg også![]()
Jeg må også antagelig ta, siden jeg er overvektig, men virket ikke som det var noe hast.Hvorfor skal dere ta glukosebelastning? Jeg må pga høy bmi, men trengte ikke å gjøre det før rundt uke 30 i flg legen![]()
Hvorfor skal dere ta glukosebelastning? Jeg må pga høy bmi, men trengte ikke å gjøre det før rundt uke 30 i flg legen![]()
Hvorfor skal dere ta glukosebelastning? Jeg må pga høy bmi, men trengte ikke å gjøre det før rundt uke 30 i flg legen![]()
Jeg tok det sist gang. Fikk resultatet etter noen dager ja.Flere som skal ta?
Jeg er i gang nå, så her blir de to timers venting etter en grusom sukkerdrikk. Skummelt. Har drømt om det i natt og greier. Nå sier de at jeg ikke får resultatet med det samme. Det blir sendt til legen...sykt!
Her var det pga diabetes i familien. Jeg var overhodet ikke overvektig eller utsatt for noe risiko..Hvorfor skal dere ta glukosebelastning? Jeg må pga høy bmi, men trengte ikke å gjøre det før rundt uke 30 i flg legen![]()
Hvorfor ta det? Pga dia?
OkJeg måtte på grunn av diabetes i familien.
Test for å se om man har risiko for/har utviklet svangerskapsdiabetes. Måler blodsukker fastende, drikker sukkervann, og måler nytt blodsukker etter to timer.Hva er dette? Har ikke hørt om
Min JM sa at jeg skulle ta det rundt uke 24 pga vekt.
"Du har jo litt ekstra å bære på, så da vil jeg at du skal det"
Ble mye "Litt ekstra å bære på" på den samtalen, men det var kun pga tallet på vekta. Har alltid vært tung, og vet jo at jeg kunne vært lettere nå, men har også en del muskler, så vekta har jeg aldri brydd meg om. Lever en sunn livsstil og har aldri hatt noen blodsukker problemer, hverken i forrige svangerskap (og i starten av det veide jeg 25 kg mer enn jeg gjør nå) eller noen andre deler av livet.
Får vel bare leve med det å ta den testen.