Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 12, det var tidlig. Fikk ikke lov før uke 28 jeg..Må nok ha med ei god bok ja fikk beskjed om at man måtte sitte helt i ro i de to timene..får ikke lov å strikke engang
Må si at det høres greit kjedelig ut :/ men er jo bedre å teste enn å la være
Sitte så stille at man ikke kan strikke engang?? Da er jeg glad dette ikke har hvert et tema fra legens side for jeg hadde hatt problemer med å sitte så stille i 2 timer
Jepp..hu sa så. Får ikke spise eller drikke heller. Høres kjipt ut
Eneste grunn er at KMI'en min er 0,8 over det som er "faresonen" for svangerskapsdiabetes..så det må sjekkes. Men er jo greit å vite da
Nei det med å spise og drikke vet jeg, men at man må sitte så stille viste jeg ikke.
Ikke jeg heller..før igår
Får håpe de to timene går fort!
Jeg har tatt i dag. Fikk lov å reise hjem jeg, og komme tilbake, men skal ikke være i mye aktivitet fikk jeg beskjed om
Skal ta ny i uke 28/29, det er visst nye retningslinjer i fht bmi at man skal ta den 2 ganger, 1 gang i uke 19/20 og igjen i uke 28. Jeg er litt sent ute med den første siden jeg er i uke 22.
Rart det skal være så forskjeller da, at noen må sitte så rolig at de ikke kan strikke og andre kan reise hjem... men veldig greit at du fikk reise hjem da så slipper man å sitte der i 2 timer
Ja det er litt spesielt.. for 6 år siden da jeg tok den sist måtte jeg sitte på legekontoret og vente.
Om man må sitte så rolig kan det ikke gå fort. Men husk en god bok
Det var det da... En sinnsykt god bok må det bli Hehe!
Jeg har tatt i dag. Fikk lov å reise hjem jeg, og komme tilbake, men skal ikke være i mye aktivitet fikk jeg beskjed om
Skal ta ny i uke 28/29, det er visst nye retningslinjer i fht bmi at man skal ta den 2 ganger, 1 gang i uke 19/20 og igjen i uke 28. Jeg er litt sent ute med den første siden jeg er i uke 22.
Jeg vet at for min del finnes det ikke en så god bok men musikk derimot kunne hjulpet litt. Værre hadde det hvert med bekkenet for jeg er usikker på om jeg hadde kommet meg opp etter å ha sitti stille i 2 timer
Åh! Så greit! Fikk ikke noe info om å vente hjemme .. Men det er vel forskjell på legene. Fikk heller ikke info om at den skal tas to ganger skal ta i uke 28 jeg, og har aldri tatt før. Rart det skal være så ulikt
Åh! Så greit! Fikk ikke noe info om å vente hjemme .. Men det er vel forskjell på legene. Fikk heller ikke info om at den skal tas to ganger skal ta i uke 28 jeg, og har aldri tatt før. Rart det skal være så ulikt
Musikk ja! Det må nok til.. Lenge leve Spotify satse på de har trådløst nett jeg kan bruke da,ellers ryker det vel endel kroner
Så får jeg kjøpe meg en ny krimbok, må ha litt spenning..vet allerede hvilken jeg skal ha