Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av jordmor i går at det var ønskelig at jeg tok det, pga diabetes type 2 hos både min mor og min far. Fikk ikke noe tidspunkt, men forsto det slik legen min skulle ordne med det rundt uke 24. Er det så kjipt å gjennomføre som jeg har fått inntrykk av?
Jeg må ta pgs overvekt. Sitter på legekontoret i skrivende stund og her skal jeg sitte til kvart over 11. Var tungt å få i seg all den sukkerlaken. Ihvertfall når jeg var kvalm i tillegg. Klarte å holde på det i en halv time før det kom opp.så spent på om det holder.. orker ikke en runde til.
Bmi over 25
Er det ikke over 30? JEg har aldri målt. Hadde 27/28 i første svangerskap. Ingen måling. Ikke engang snakk om det
Smaker urk.
Brakk meg en del etterpå og fikk det nesten opp, men gikk bra.
Mannen var med å kjørte rundt på meg i 2t så jeg fikk sovet hehe.
Hvordan gikk det med prøvene dine?
Min fastlege sa i hvert fall over 25...Er det ikke over 30? JEg har aldri målt. Hadde 27/28 i første svangerskap. Ingen måling. Ikke engang snakk om det
Heldig du er som fikk kjøre rundt i bil å sove. Jeg måtte sitte på venteværelse på legekontoret xsmile8
Gikk ikke så bra med prøvene, de avlyste hele testen siden jeg hadde kastet opp så kort tid etterpå. Resultatet før jeg drakk glukosen var fin da. Må muligens prøve igjen seinere vist kvalmen min gir seg. Men er ikke vits nå som jeg er
Mener og det er over 25. Men jordmor sa det var veldig mange som ikke var klar over retningslinjene som gjelder