Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Helt pyton å vente i to timer! Uten frokost i magen!Det har jg gjort, er bare og helle i seg, ferdig på ett blunk!
Det kjipe er og sitte stille i to timer etterpå og vente![]()
Tror dette varierer litt.. Strengt tatt skal man vel holde seg helt i ro for å få korrekt resultat, men på mitt legekontor fikk jeg lov å kjøre hjem og komme tilbake igjen etter to timerHar man lov å gå vekk fra legekontoret? På nedsiden av kontoret her ligger det en flott brygge som det er myyye bedre å sitte og vente ved.
Blir vel til at jeg tar med en godt lest bok og ørepropper til telefonen
-appen
Har ikke legen sagt hvorfor du må ta den? Noen må ta den pga høy bmi , altså over normal, og jeg feks må ta den pga min far har diabetes 2.Da har jeg drukket den gugga... Fy faen å ekkelt, sliter med å ikke brekke meg enda det er 35min siden nå.
Må sitte helt i ro i 2 timer, så da ser jeg frem til en finfin parkeringsbot når jeg kommer ut igjen. Annet enn det, blodsukkeret var veldig fint før start så sykepleier skjønte ikke hvorfor jeg måtte ha testen i det hele tatt :/
-appen