Glukosebelastning ?

Firfisle89

Glad i forumet
Nå blir det mye spørsmål :p noen som har tatt det? Skal det på torsdag :-/ grunnet litt overvekt. Åssen fungerer det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Du får en seig masse av sukker som du skal drikke. Møte opp fastende.

Den er veldig kvalmende for noen.

Termin 17. Januar

Det er ikke så galt syns jeg..

Skal drikke "sukkervann". Hold deg for nesa og pøs ned.. :)

Jeg som sliter med matlysten, kjenner jeg ikke har mye lyst :p sukker er det siste jeg har lyst på :p

Lykke til!

Er det om man har diabetes i familien eller er overvektig at man må gjennom dette? Andre grunner?

Syns ikkje det var så ille. Du får ca fem min til å få det i deg, men det beste er berre å helle innpå og ikkje tenke på smaken (smaker SØØTT!!) går nok fint :) ta med deg noke å lese i, kjedelige dei to timane på venterommet.... ps: får dårlig ånde etterpå så ikkje prøv å kyss noken ;)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Jeg skal også ta glukosebelsatning nå på tirsdag. Det jeg lurer på er om jeg skal ha med urinprøve? Er pga høy bmi jeg skal ta den......

Jeg måtte ikke levere urinprøve :-) måtte bare komme fastende! :)

Oki. Da orker jeg ikke å stresse med det :p ;) Ja, fikk beskjed om å komme fastende :)

Jeg har termin 25. januar, men fikk beskjed om at jeg skulle ha glukosebelastning rundt uke 26. Grunnet forhøyet BMI (160 høy, 80 kg - har gått ned 15 kg etter forrige svangerskap i 2013). Er det vanlig å vente så lenge? :-)

Jeg har termin 25. januar, men fikk beskjed om at jeg skulle ha glukosebelastning rundt uke 26. Grunnet forhøyet BMI (160 høy, 80 kg - har gått ned 15 kg etter forrige svangerskap i 2013). Er det vanlig å vente så lenge? :-)
Jeg skal også ha grunnet høy bmi, og det ikke før uke 28, så tror det er normalt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skal også ha grunnet høy bmi, og det ikke før uke 28, så tror det er normalt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Okei, bra - synes det var så rart jeg måtte vente så lenge, når de andre skulle ha det så tidlig ;-)

Back
Topp