Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sitter her "og dingler med beina" jeg også... Kjedelig og kvalmende, men går vel greit...Da er glucosen komt i magen, så nå er det bare til å vente i 2 timer.. Føler meg uggen :-(
Ja sitter her "og dingler med beina" jeg også... Kjedelig og kvalmende, men går vel greit...får lov til å drikke vann, også får jeg sitte ute i bilen og vente, så her har jeg strikketøy, iPhone og lydbok...
1 time igjen nå, så er det kafé neste...
hihi...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan gikk det?Ja sitter her "og dingler med beina" jeg også... Kjedelig og kvalmende, men går vel greit...får lov til å drikke vann, også får jeg sitte ute i bilen og vente, så her har jeg strikketøy, iPhone og lydbok...
1 time igjen nå, så er det kafé neste...
hihi...
Gikk greit..Hvordan gikk det?
Jeg fikk lov til det uten problemer, men ikke tyggis eller tannpuss ol... Men det hadde vært grusomt uten vann....Fikk du lov til å drikke vann? Det var strengt forbudt der jeg tok den..fikk ca 0.5 dl vann i en kopp for å skylle ned den ekle smakenvar helder ikke lov å tygge tyggis..
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jeg fikk lov til det uten problemer, men ikke tyggis eller tannpuss ol... Men det hadde vært grusomt uten vann....