Tullemamma
Glad i forumet
Noen som har måtte tatt slik belastning og kan fortelle meg hva det går ut på? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men husk å sjekke om du får dette på legekontoret eller om du må kjøpe det selv og ta med deg.Noen som har måtte tatt slik belastning og kan fortelle meg hva det går ut på?![]()
Du har sikkert bare betalt for selve glukosetesten tenke jegTok i dag. Ble så kvalm at det var like før jeg spydde opptil flere ganger. Jeg fikk ikke vite blodsukkeret mitt etterpå og de skulle sendes til Haukeland. Jeg trodde at man ikke trengte å betale noe siden det hadde med svangerskap å gjøre, men jeg måtte betale :/
Tok i dag. Ble så kvalm at det var like før jeg spydde opptil flere ganger. Jeg fikk ikke vite blodsukkeret mitt etterpå og de skulle sendes til Haukeland. Jeg trodde at man ikke trengte å betale noe siden det hadde med svangerskap å gjøre, men jeg måtte betale :/
oi, det var kjempebra ja! Jeg var jo happy med 4,3 og 7,3 etter to timer, fordi 7,3 er under 7,8...
To ganger (uke 10 og 28) får holde så lenge jeg aldri har hatt sukker i urin noen gang. Jeg tar den fordi min mor har diabetesGodt å holde seg under grensaMå du ta igjen da?
Diabetes er 11, men svangerskapsdiabetes er 7,8Jeg hadde 9 fikk beskjed om at det ikke var diabetes siden grensa var11 men må være flink med kost