Jeg har tatt en og skal igjen i uke 28 pga høy bmi. Er vel bare bmi, sukker i urinen eller tidligere svangerskapsdiabetes som gjør at man skal ta glukosebelasting. Eller andre symptomer da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller pcos, nære familie medlemmer med diabetes og de som har født store barn førJeg har tatt en og skal igjen i uke 28 pga høy bmi. Er vel bare bmi, sukker i urinen eller tidligere svangerskapsdiabetes som gjør at man skal ta glukosebelasting. Eller andre symptomer da![]()
Takk for tips. Skal være sunn dagen før. Du har rett i at det ikke er noen grunn til å ta den for meg egentlig, bare blir litt "stresset" over at alle tar den.Du trenger vel ikke ta testen om det ikke er nødvendig, jeg måtte kun ta pga utslag på sukker i urinen(hos jordmor)
Har ikke svangerskap diabetes, testen var helt normal
Bare ikke spis noe søtt kvelden før jordmor time, det var det jeg gjorde, hehe.
Spurte legen om jeg måtte ta flere tester,men det var ikke nødvendig da han![]()
Jeg har tatt en og skal igjen i uke 28 pga høy bmi. Er vel bare bmi, sukker i urinen eller tidligere svangerskapsdiabetes som gjør at man skal ta glukosebelasting. Eller andre symptomer da![]()
Fikk dere svar med en gang? Jeg tok det på tirsdag, men fikk ikke resultatene. Tok det på drammen sykehus. Der var det iallfall lenestol og det sto en seng der i tilfelle man ble uvel. Jeg kjente jeg ble kvalm og ettersmaken ble liksom aldri borte.
Tips er å ta med strikketøy tiden gikk ihvertfall fort da
Fikk svar noen timer etterpå når eg tok den på kkFikk dere svar med en gang? Jeg tok det på tirsdag, men fikk ikke resultatene. Tok det på drammen sykehus. Der var det iallfall lenestol og det sto en seng der i tilfelle man ble uvel. Jeg kjente jeg ble kvalm og ettersmaken ble liksom aldri borte.
Fikk dere svar med en gang? Jeg tok det på tirsdag, men fikk ikke resultatene. Tok det på drammen sykehus. Der var det iallfall lenestol og det sto en seng der i tilfelle man ble uvel. Jeg kjente jeg ble kvalm og ettersmaken ble liksom aldri borte.
Nei, jeg måtte vente til de hadde sendt inn prøvene og fått svarFikk dere svar med en gang? Jeg tok det på tirsdag, men fikk ikke resultatene. Tok det på drammen sykehus. Der var det iallfall lenestol og det sto en seng der i tilfelle man ble uvel. Jeg kjente jeg ble kvalm og ettersmaken ble liksom aldri borte.