Glukose belastning når?

Jeg trodde jeg slapp denne gangen siden jeg ikke er førstegangsfødende, men "måtte" visst likevel pga bmi :dead: Gruer meg som en hund.

Jeg tok den første gangen (pga bmi, var ung nok til å egentlig slippe). Denne gang snakka jeg med lege om det. Ettersom vi har målinger på både fastende og ikke fastende, samt korttids og langtids blodsukker som er helt topp, jeg aldri har hatt antydning engang til forhøya OG det ikke er noe som helst trøbbel med dette noe sted i familien, så konkluderte vi med at det ikke var nødvendig :smiley-bounce015 jordmor godtok det med den forklaringa. Så det kan jo eventuelt være ei mulighet for flere.

Jeg hadde selvfølgelig tatt den om jeg ikke hadde hatt så klare indikasjoner på at alt er fint. Men husker også med gru hvor jævlig det var sist. Jeg måtte sitte på venterommet på legekontoret i 2 timer fordi man skulle bevege seg minst mulig...
 
Sniker. Jeg tok den i uke 28. Synes ikke det var så ille som jeg har fått høre. Var som å drikke ublandet saft. Ble ikke dårlig, men veldig trøtt i løpet av de to timene. Var litt redd jeg skulle sovne på legekontoret. Men alt gikk fint og jeg gikk rett på kafe etterpå og spiste frokost. :)
 
Sniker. Jeg tok den i uke 28. Synes ikke det var så ille som jeg har fått høre. Var som å drikke ublandet saft. Ble ikke dårlig, men veldig trøtt i løpet av de to timene. Var litt redd jeg skulle sovne på legekontoret. Men alt gikk fint og jeg gikk rett på kafe etterpå og spiste frokost. :)
Jeg har tatt den nå og sitter å venter, og jeg er helt syyyykt trøtt! Jeg skal unne meg frokost på kafe etterpå, det er helt sikkert:)
 
Back
Topp