Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg synes ikke babylivet er så slitsomt jeg. Klart det er lite søvn og dager/kvelder der jeg kun ammer eller busser
Men jeg gjør lite annet, går tur med vogn og hund, spiser lunsj med venner og slapper av![]()
Alle tanker om at middagen skal stå på.bordet når.mannen kommer er forlatt for lenge, det eneste jeg prøver er å holde skittentøyet i sjakk.
Samme her - klær vaskes og brettes - middagen er sjelden ferdig før på kvelden, og den siste uka har lillemor liggi MYE uti vogna på dagtid mens jeg har sitti i sola og skravla med venninner ☺ og bare gitt bang i huset - gubben kan støvsuge hanJeg synes ikke babylivet er så slitsomt jeg. Klart det er lite søvn og dager/kvelder der jeg kun ammer eller busser
Men jeg gjør lite annet, går tur med vogn og hund, spiser lunsj med venner og slapper av![]()
Alle tanker om at middagen skal stå på.bordet når.mannen kommer er forlatt for lenge, det eneste jeg prøver er å holde skittentøyet i sjakk.
Jo jeg støvsuger! Setter på robotstøvsugeren når jeg går og tømmer den på kvelde :-DSamme her - klær vaskes og brettes - middagen er sjelden ferdig før på kvelden, og den siste uka har lillemor liggi MYE uti vogna på dagtid mens jeg har sitti i sola og skravla med venninner ☺ og bare gitt bang i huset - gubben kan støvsuge handeilige permisjon ❤