Gledestråd

Lillebror skravler også masse! Gjerne mens han har puppen i munnen. :P

Haha! Du har fått en masebøtte du da?

Vi er heldige! Vet ikke med deg, men jeg er så heldig med permisjonen til nå. Jeg kan telle antall regndager på to hender i løpet av 8 uker, i Bergen

Haha! Du har fått en masebøtte du da?

Vi er heldige! Vet ikke med deg, men jeg er så heldig med permisjonen til nå. Jeg kan telle antall regndager på to hender i løpet av 8 uker, i Bergen
Jeg føler meg så heldig fordi jeg har en så blid og fornøyd baby. Dagene er en fryd og jeg bare nyter tilværelsen. Været har ikke vært noe å skryte av men vi går til butikken, på kafé, treffer venninner eller bare koser oss hjemme i sofaen. Dagene går så altfor fort synes jeg. :)

Jeg gleder meg fortsatt stort over at alt gikk så bra! Vi var redd for å miste hver dag fra uke 19 (da vi fant ut det var tvillinger som delte morkake) til 24 (når jordmor sa de mest sannsynlig ville overleve). Deretter var jeg redd for å miste pga ttts, men du og du så heldige at alt gikk helt fint :) Evig takknemlig og lykkelig for å sitte her med to velskapte velfungerende nydelige tvillinggutter <3 åååh

Jeg er så heldig som har fått oppleve å få en så nydelig jente❤ kan ikke klage på noe som helst. For jeg er så forelska i den lilla skapningen, og bare elsker at jeg får lov til å være mammaen hennes❤

Back
Topp