Gledestråd

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Tenk så heldig vi er, vi har fått verdens beste gave. Ja det kan være tungt å venne seg til en ny hverdag, men for noen gledesstunder vi får oppleve :)

Jeg føler meg uendelig heldig her jeg sitter å ser på prisen min sove <3

Jeg er såååå enig❤️ vi var egentlig ferdig med å få barn, før denne lille 'attpåklatten' meldte seg som lyn fra klar himmel. Det å starte på nytt når de største er stor og selvstendige har det jo vært mange tanker iløpet av de siste 9mnd'ene rundt.
Men guuud så hærlig det er❤️ å så heldige vi er som har fått denne perfekte,nydelige lille jenta i livene våre. Kan sittenå se på henne eller ha henne i armene hele dagen. Lykken er komplett❤️❤️

Alt i alt noen små mirakler disse babisene. Jeg var passe ferdig med babyer selv, men med ny mann så var det visst ikke til å unngå :p
Midt oppi kaoset tenker vi "hva har vi gjort?!" Men så smiler ho til oss og er så nydelig som bare ho kan - da er all nattevåk, ammesurr og gråt på kvelden fort glemt! Vi er jammen heldig!

Mye jobb og slit i starten ja. Men du gode tid så heldige vi er som har fått en slik liten bylt.

Er så utrolig takknemlig for at vi kan få barn, og at vi har fått to velskapte barn. :rolleyes:

Er jo umåtelig koselig også når de små snorker ved brystet. Og når de er våkne og kikker storøyd på en. Gleder meg til det neste året. Er så herlig med alt de lærer så fort. ❤️

Så hyggelig med en sånn tråd:D her koser vi oss så mye med baby tiden:D vi er kjempe heldige❤

De er bare så nydelige! Og så herlige der de titter fortrolig opp på oss. For en stor oppgave, men du så heldige vi er som får lov til å ha fri med disse små gullklumpene :) Åååh hjertet renner nesten over av koselyst, kunne sittet og sett på de hele dagen, og nusset på de små myke kinnene :) <3

Jeg synes ikke babylivet er så slitsomt jeg. Klart det er lite søvn og dager/kvelder der jeg kun ammer eller busser
Men jeg gjør lite annet, går tur med vogn og hund, spiser lunsj med venner og slapper av:-)

Alle tanker om at middagen skal stå på.bordet når.mannen kommer er forlatt for lenge, det eneste jeg prøver er å holde skittentøyet i sjakk.

Jeg synes ikke babylivet er så slitsomt jeg. Klart det er lite søvn og dager/kvelder der jeg kun ammer eller busser
Men jeg gjør lite annet, går tur med vogn og hund, spiser lunsj med venner og slapper av:-)

Alle tanker om at middagen skal stå på.bordet når.mannen kommer er forlatt for lenge, det eneste jeg prøver er å holde skittentøyet i sjakk.

Jeg synes heller ikke det er slitsomt, men som 3 gangs regner jeg med du som meg er ganske rolig rundt alt, og da resulterer det i mer kos og mindre stress:-)

Syntes heller ikke det er for strevsomt!:p er 1.gangs da:) tror ofte mange har litt for høye forventninger om alt man skal rekke:) her koser vi oss bare og tar en dag om gangen:)

Samme her - klær vaskes og brettes - middagen er sjelden ferdig før på kvelden, og den siste uka har lillemor liggi MYE uti vogna på dagtid mens jeg har sitti i sola og skravla med venninner ☺ og bare gitt bang i huset - gubben kan støvsuge han :P deilige permisjon ❤

Samme her - klær vaskes og brettes - middagen er sjelden ferdig før på kvelden, og den siste uka har lillemor liggi MYE uti vogna på dagtid mens jeg har sitti i sola og skravla med venninner ☺ og bare gitt bang i huset - gubben kan støvsuge han :P deilige permisjon ❤
Jo jeg støvsuger! Setter på robotstøvsugeren når jeg går og tømmer den på kvelde :-D

Heilt enig.. Føler virkelig at familien er komplett etter lillebror kom til verden :) heilt i lykkerus selv om eg er sliten og sover mindre. Han er så nydelig og har 2 nydelige jenter og ein fantastisk mann :) elsker den fine familien min så mye at eg kan ikkje sette ord på det :)

Ja, det er tungt å venne seg til. Å noen ganger nesten forferdelig, men herregud som jeg elsker den ungen. Vakreste lille frøken i verden. kunne sittet med henne 24/7

Ser "På bortebane" på nrk og kjenner det river i mammahjertet å se moren holde datteren med ømhet. De aner ikke hvor lenge de har henne, på grunn av en kjip sykdom hun ble født med :'(

Tenk så heldige vi er som får friske barn! Følte det passet inn i denne tråden, det er absolutt noe vi må sette pris på og være glade for <3

Denne tråden var fin!! Er så lykkelig at jeg nesten sprekker! :)
At noe så fullstendig uplanlagt kan bli så vakkert - og gjøre familien komplett, perfekt, hadde jeg aldri trodd!!
Jobbet lenge med meg selv og følelsene i svangerskapet, og var litt urolig for hva jeg ville føle når lille kom. Men kjære vene som jeg allerede elsker den lille krabaten - og bryr meg ikke om å være våken på natta eller amme hele tiden, er jo barnet mitt!
Lukter godt, er så god å kose på og ser ut til å være en ganske fredelig skapning!
For en lykke!!! :) ❤️❤️❤️

Jeg føler meg utrolig heldig, og er silkker på jeg har verdens herligste og nydeligste barn <3

Jeg tror jeg snart sprekker av stolthet!

Klart, dagene går fort med tre stk, og to tette, men jeg koser meg!

Back
Topp