Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke babylivet er så slitsomt jeg. Klart det er lite søvn og dager/kvelder der jeg kun ammer eller busser
Men jeg gjør lite annet, går tur med vogn og hund, spiser lunsj med venner og slapper av
Alle tanker om at middagen skal stå på.bordet når.mannen kommer er forlatt for lenge, det eneste jeg prøver er å holde skittentøyet i sjakk.
Samme her - klær vaskes og brettes - middagen er sjelden ferdig før på kvelden, og den siste uka har lillemor liggi MYE uti vogna på dagtid mens jeg har sitti i sola og skravla med venninner ☺ og bare gitt bang i huset - gubben kan støvsuge han deilige permisjon ❤Jeg synes ikke babylivet er så slitsomt jeg. Klart det er lite søvn og dager/kvelder der jeg kun ammer eller busser
Men jeg gjør lite annet, går tur med vogn og hund, spiser lunsj med venner og slapper av
Alle tanker om at middagen skal stå på.bordet når.mannen kommer er forlatt for lenge, det eneste jeg prøver er å holde skittentøyet i sjakk.
Jo jeg støvsuger! Setter på robotstøvsugeren når jeg går og tømmer den på kvelde :-DSamme her - klær vaskes og brettes - middagen er sjelden ferdig før på kvelden, og den siste uka har lillemor liggi MYE uti vogna på dagtid mens jeg har sitti i sola og skravla med venninner ☺ og bare gitt bang i huset - gubben kan støvsuge han deilige permisjon ❤