Gleder meg til....

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
å LIKE mat igjen! 90 % av alt jeg liker "byr meg imot".. Spiser stort sett bare fordi jeg må.. Men blir så lett kvalm av alt! Nå skal vi ha fløtepoteter, svin ytrefilet og peppersaus - til nå er det kun svinet som jeg ikke blir kvalm av tanken på! Men ølen til sambo - DEN luktet godt faktisk

Samme her!

Håper dere har en hyggelig kveld, likevel.

Samme her!

Håper dere har en hyggelig kveld, likevel.

Takk for det :) ble svinebiff og litt saus. Poteten smakte forferdelig så nå har jeg pusset tenner, tygd masse tyggis og trykket innpå sjokolade for å få vekk smaken !! Haha!!

Hadde det sånn fram til uke 18 omtrent. Skjønner veldig godt hva du mener! Det var utrolig deilig da matlysten kom tilbake!

Hadde det sånn fram til uke 18 omtrent. Skjønner veldig godt hva du mener! Det var utrolig deilig da matlysten kom tilbake!
Spydde av ALT fram til uke 16 jeg ;) hadde noen få gode uker der jeg var litt tolerant i forhold til mat, men nå har det vært På'an igjen en god stund

Spydde av ALT fram til uke 16 jeg ;) hadde noen få gode uker der jeg var litt tolerant i forhold til mat, men nå har det vært På'an igjen en god stund

Så synd :( man er liksom forberedt på at det kan være sånn i begynnelsen, men man regner jo med at det skal gå over :(

Så synd :( man er liksom forberedt på at det kan være sånn i begynnelsen, men man regner jo med at det skal gå over :(

Ja dette svangerskapet har vært tungt på mange måter! Men på samme tid så Stooorkoser jeg meg med ei aktiv frøken i magen ;) men blir godt å få tilbake energi og matlyst ;)

Å sove på magen
Å puste normalt
Å drikke et glass rødvin
Å ikke ha så mange vondter

Men aller mest gleder jeg meg til å treffe og bli kjent med han som bor i magen min. Jeg har aldri kjent på den samme "glede seg"-følelsen noen gang før som jeg har i kroppen nå. Litt redd, men jeg gleder meg noe helt vanvittig! :D

Gleder meg til å ikke være superparanoid for ALT som kan være skadelig for den lille, men har en mistanke om at det ikke nødvendigvis kommer til å gå over med det første...

Back
Topp