Gleder meg til jul..

Nøyaktig hva de sa vet jeg ikke.. men ble konkludert med at vi burde ha med mat selv..
Akkurat nå vurderer jeg å feire kun meg, mannen og frøkna.
Det ville jeg ha gjort. Dere kommer til å ha det strålende :)
Ville ikke giddet å reise til noen som er så lite gjestfri til sin egen svigerdatter de verken respekterer allergi eller ønske om et matalternativ.

Hva var forresten grunnen til at du ikke lager mat/ikke kan stå?
 
Siden jeg ikke spiser svin og har barn med allergi og uspesifisert spisevegring, så har jeg alltid med meg noe til småen og evt noe til meg selv eller spiser tilbehør, forventer ikke at andre skal ordne ekstra for meg men lager alltid ekstra for å dekke alles behov hos meg.

Siden de ikke er villige til å lage noe ekstra til deg, og det virker ikke som om det egentlig er ønskelig fra din side om å være der, hadde jeg vurdert å være hjemme ellers så går det ganske fort å varme noe i stekeovnen som er klargjort på forhånd.
 
Det ville jeg ha gjort. Dere kommer til å ha det strålende :)
Ville ikke giddet å reise til noen som er så lite gjestfri til sin egen svigerdatter de verken respekterer allergi eller ønske om et matalternativ.

Hva var forresten grunnen til at du ikke lager mat/ikke kan stå?
Nakke og skulderskade. Står jeg lenge, type mer enn fem min, så begynner ryggen å verke. Å holde armene ut som man må med matlaging er heller ikke bra for kroppen generelt, smertevis.
 
Nakke og skulderskade. Står jeg lenge, type mer enn fem min, så begynner ryggen å verke. Å holde armene ut som man må med matlaging er heller ikke bra for kroppen generelt, smertevis.
Uff det høres tungt ut :( Men da må vel mannen din lage maten til daglig også? Julemat er jo generelt lett å lage, det meste lager jo seg selv, så det klarer han nok helt fint :happy:
 
Back
Topp