Gleder meg til jul..

Ugg! Pinnekjøtt er så godt, men jeg klarer ikke lukten jeg heller. Jeg får alltid sitte ved vinduet med det på gløtt når vi spiser det. Også går jeg ut for å lufte meg en gang under måltidet. Og jeg krevet at huset blir luftet etter måltidet. Ja, jeg er sær. Så nå blir jeg ikke invitert bort på pinnekjøtt noe mer.
Nei ikke tip meg hverfall
 
Jeg elsker pinne kjøtt , kanikke fordra ribbe.
Hos svigers spiser jeg tilbehør , evt lages det noe annet innimellom fra de.
Jeg hadde ikke endret menyen vår , maten er viktig og pinnekjøtt serveres men jeg hadde sikkert laget noe ekstra men det kommer litt an på
 
Jeg elsker pinne kjøtt , kanikke fordra ribbe.
Hos svigers spiser jeg tilbehør , evt lages det noe annet innimellom fra de.
Jeg hadde ikke endret menyen vår , maten er viktig og pinnekjøtt serveres men jeg hadde sikkert laget noe ekstra men det kommer litt an på

Så svigers endrer maten av og til for deg, men du ville ikke gjort det samme med pinnekjøttet hos deg?
 
Ja, men de er så vanskelig å snakke med.. får få mannen til å gjøre det kanskje..
Få mannen til å snakke. Lag ei lita ribbe i forveien. Ta med deler av den og litt sånn medistergreier (det er virkelig ikke min greie!!! Men for deg er det det) evt skinkestek heller, varmes i ovnen og saus, vips har du mat du spiser.
 
Nei, de endrer aldri Maten , de lager noe ekstra.
Nei, det ville heg ikke om det kun er en som ikke spiser det.
Om du får en gjest på julaften som ikke liker pinnekjøtt så kan du ikke strekke deg til å lage ei lita ribbe i tillegg? Det er jo null stress og betyr mye.

Får for din del og kengubarnet sin del håpe hand fremtidige utkårede er pinnekjøtt-oppvokst da, ellers blir du ikke den svigermoren hun helst vil feire med...
 
Om du får en gjest på julaften som ikke liker pinnekjøtt så kan du ikke strekke deg til å lage ei lita ribbe i tillegg? Det er jo null stress og betyr mye.

Får for din del og kengubarnet sin del håpe hand fremtidige utkårede er pinnekjøtt-oppvokst da, ellers blir du ikke den svigermoren hun helst vil feire med...
Im du leser hva jeg skriver så Står set at jeg sikkert hadde laget noe ekstra men nei jeg endrer ikke hele menyen som var det det var snakk om. Du må gjerne gjøre det altså om du vil det.
 
Im du leser hva jeg skriver så Står set at jeg sikkert hadde laget noe ekstra men nei jeg endrer ikke hele menyen som var det det var snakk om. Du må gjerne gjøre det altså om du vil det.
Jeg leste det du skrev som at du ikke ville laget noe ekstra. Og det syntes jeg er å være vanskelig. Å ikke endre hele menyen, det kurant men å lage noe ekstra er også normalt synes jeg

Så da tolket jeg setningen din feil. Godt er det.
 
Jeg leste det du skrev som at du ikke ville laget noe ekstra. Og det syntes jeg er å være vanskelig. Å ikke endre hele menyen, det kurant men å lage noe ekstra er også normalt synes jeg

Så da tolket jeg setningen din feil. Godt er det.
Det står i tidligere innlegg, jeg svarte på endre hele meny for nei det kunne heg ikke gjort.
Å lage til ribbe , ekstra tilbehør ol er null problem , det gjorde mine foreldre i starten da jeg og mannen ble sammen men nå liker han pinnekjøtt best :)
 
Det står i tidligere innlegg, jeg svarte på endre hele meny for nei det kunne heg ikke gjort.
Å lage til ribbe , ekstra tilbehør ol er null problem , det gjorde mine foreldre i starten da jeg og mannen ble sammen men nå liker han pinnekjøtt best :)
Jeg forventer for all del ikke endring av hele menyen, men skulle gjerne hatt en kjøttrett jeg klarer å spise. Men kan ikke si det frister å være i ett rom med pinnekjøttlukt ;) (mener ikke at du mener jeg forventer det altså :) )
 
Jeg forventer for all del ikke endring av hele menyen, men skulle gjerne hatt en kjøttrett jeg klarer å spise. Men kan ikke si det frister å være i ett rom med pinnekjøttlukt ;) (mener ikke at du mener jeg forventer det altså :) )
Ta med noe som er lett i varme.
 
Jeg forventer for all del ikke endring av hele menyen, men skulle gjerne hatt en kjøttrett jeg klarer å spise. Men kan ikke si det frister å være i ett rom med pinnekjøttlukt ;) (mener ikke at du mener jeg forventer det altså :) )
Kjøttrett hadde du fått altså;)
 
Hvis du ikke lager mat selv kan du sikkert lage noe enkelt som svine/skinkestek? Det går godt til tilbehøret og er enkelt å lage/kjøpe ferdig stekt. Så da er det bare å skjære den i skiver og ta med for å varme dit dere skal.
 
Jeg ville tatt med meg mat :) alle skal vi kunne spise noe godt til jul! av og til må man ta vare på seg selv
 
Må ta med ja, mannen har hatt den samtalen. Så da blir det å ta med absolutt alt..
Mamma syns det er latterlig og at hele familien er rar.
Men hvorfor feirer dere jul der da? Kan dere ikke heller være hos dine foreldre?
 
Back
Topp