vaflerogsyltetøy
Glad i forumet
Jaaaa! Jul! Her i huset har vi tjuvstarta på både gløgg og pepperkaker. Teller dagene til 1 desember og julelys og kos og hygge! Åh jeg gleder meg noe helt sinnsykt :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa! Jul! Her i huset har vi tjuvstarta på både gløgg og pepperkaker. Teller dagene til 1 desember og julelys og kos og hygge! Åh jeg gleder meg noe helt sinnsykt :-D
Nå fikk jeg veldig lyst på gløgg og pepperkaker.. Det må jeg skrive på handlelista!!
Ja, det er verdt det! Kiwibutikken her er sleipe, de har satt det + julemarsipan og mandariner nede ved kassene. Ikke rart jeg falt for fristelsen ;-)
Ånei, det er dårlig gjort
Blir frista av nesten ALT om dagen, skal ikke klage på matlysta i hvertfall..
Jeg veeeet!!! Også ost og kjeks med et glass vin. Og ikke minst serranoskinkeHaha, ja. Alt ser så sykt godt ut. Men selvsagt er det som frister aller mest i hele verden en blodig biff og ei brødskive med salami
Jeg veeeet!!! Også ost og kjeks med et glass vin. Og ikke minst serranoskinke
Men vi får vel vente noen måneder til.. Er heldigvis verdt å vente på
Jepp, det er det! Og i mellomtiden kan vi kooose oss med julesanger og gløgg og pepperkaker og alt annet som er så koselig med jul!
LivsfarligtI dag MÅTTE jeg bare kjøpe pepperkaker mmmmm, de var farlig gode
Jeg har også kjøpt meg en boks. Er redd den forsvinner litt for fortI dag MÅTTE jeg bare kjøpe pepperkaker mmmmm, de var farlig gode
JAAAAA!!! HeheGleder meg så syyykt til å få opp julepynten, sette på julemusikken, knaske på pepperkaker og drikke julebrus! La november gå fort :-D