Gleder meg så til jul ❤️

@Bøllefrø

Glad i forumet
Jeg elsker jula til vanlig også, men syntes det er helt magisk å gå gravid i jula ❤️ Her i huset starter vi å synge julesanger i midten av november, er på julegrantenning, baker, pakker inn gaver, har lysfrokoster, går bort og har besøk hjemme og koser oss veldig sammen. Får nesten helt sommerfugler i magen bare av å telle ned til desember jeg :smiley-bounce016

Flere som gleder seg til jul? Hvilke tradisjoner har dere? Åååååh, som jeg gleder meg ❤️
 
Jeg gleder meg såå mye! Har allerede begynt å se på julepynten i butikkene og nynner julesanger for meg selv :D
 
Jeg gleder meg masse til jula! Det føles ekstra spesielt nå som jeg er gravid. gleder meg til og bake, lysmesse, spise masse god mat og 1.juledag er jeg først med mamma og lillebror på aking, så til oldemor da hun har bursdag også spiser jeg der, så henter pappa meg også drar jeg til bestemor og spiser masse dessert og kaker ❤️ masse familie kos rett og slett !
 
Å! Jeg elsker jul :D syns det bare er stas at butikkene begynner tidlig sånn at julefølelsen varer ekstra lenge :) Sitter i skrivende stund og spiser pepperkaker og drikker julerushet, faktisk :D
 
Gleder meg masse,skal bli så godt med pinnekjøtt :Heartred Og i år kan ingen klage på ønskelisten heller,for den er LANG!! (Bare babyting)
 
Elsker jula! Ser igjen alle søskenbarna mine, ilag med familien, finne på julegaver osv :D å ferie fra universitetet da, er ikke så værst det :p
 
Ååå har gledet meg i sikkert en måned! Snøen (forhåpentligvis), samle familien, julesanger, julemat, askepott og de tre nøttene, jakten på julestjernen, pynte juletre, handle julegaver og pakke de inn, reise rundt på "god jul besøk", pepper, julebrus, kakemenn, julegrantenning, nei jeg klarer nesten ikke vente!!! :-D
 
Jula er jo bare helt magisk ❤️ Og ungene elsker jul, er jo så utrolig herlig å se og føle spenningen deres gjennom jula :) også snøen da, den dagen den første snøen kommer - åååååh, vi har så mye fint i vente :happy:

Hva baker dere andre til jul? Jeg elsker å bake julekaker, men ikke spesielt å spise dem hjemme. ;) Her bakes det pepperkaker, kolakaker, cookies, havreflarn, kakemenn, sandkaker, kakevaffler også lager vi mint og karameller. Og risboller ❤️
 
Julen er en ren lykke:) ekstra spesielt blir det nok i år, men en liten spire i magehuset.
 
Jeg gleder meg veldig til jul, men i år gleder jeg meg mest til jula er ferdig og mars kommer :p
 
Her bar det mange juleglade!!
Er ikke så "julete" men tenker at det trolig er noe som endrer seg når man får barn :happy:
 
Vill att det ska var jul nu ! Glädjer mig så sjukt mkt i år :D vet inte varför men jag vill ha kramsnö, mildt väder, doften av stearinljus, och julpynt i lägenheten. Åååå :)
 
Jeg har ikke vært såååå glad i jula de siste årene, men det er fordi det har manglet barn på julaften rundt meg. Vi har ofte reist bort til fjerne strøk i disse tider og sånn sett har jeg hatt utrolig fine juleferier.

MEN jeg elsker egentlig jul når det er barn tilstede. Barn gjør julen magisk med sine store runde øyne, forventninger og fantasi. Dette er det jeg gleder meg sånn til, at vår sønn skal hoppe rundt i huset og glede seg i adventstiden til julekvelden som bare barn kan. Da tror jeg julemagien vil snike seg tilbake i hjertene våre og sånn vil vi få tilbake denne spesielle følelsen som vi en gang hadde, den som gjør julen til et eventyr og hvor nisser, alver og troll blir levende , askepott får prinsen sin og mamma og pappa får forme sine egne juletradisjoner til poden sin og gjøre hjemmet om til et juleslott.

Først DA blir det jul for meg :Heartred
 
Gleder meg masse. I år skal vi feire hjemme til oss, eller vet ikke om middagen og slikt blir der enda, men vi får se. Bare det å ikke reise bort i jula blir litt godt (reiser som regel hjem til min familie i nord). Gleder meg til å pynte skikkelig i eget hus. Vi har en på 2 1/2 i jula, så gleder meg masse til å se hvor mye mer han forstår i år enn i fjor :) Pynte eget juletre :) glede glede
 
Åh! Helt enig :) elsker jula! julegaveshopping, baking, pynting i hjemmet, julemusikk osv. osv... Blir ekstra mye glede og mer tid til kos med lille gutten min på 18 mnd. Og for aller første gang skal vi feire julaften hjemme hos oss med nærmeste familie i vårt nye hus, det blir spennende :D jeg får også sommerfugl er i magen av å tenke på jula <3<3<3
 
Jul minner meg om barndom og lykkelige dager, klart det er stas at jeg er gravid i tillegg :)))
 
Back
Topp