Gleder du deg til fødselen?

  • Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet
Gleder meg overhodet ikke, og har vanskelig for å se for meg at jeg setter pris på at min kjære er tilstede.. Men heldigvis har jeg noen mnd å forberede meg til dette på, så det går nok bra når dagen først kommer! Også er jeg HELT sikker på at det er verdt strevet når det er over :D
 
Gleder meg overhodet ikke, og har vanskelig for å se for meg at jeg setter pris på at min kjære er tilstede.. Men heldigvis har jeg noen mnd å forberede meg til dette på, så det går nok bra når dagen først kommer! Også er jeg HELT sikker på at det er verdt strevet når det er over :D
Jeg har gått fra total fødselsangst til å glede meg! Tenk på det! :D
 
Veldig positiv opplevelse sist. Må innrømme at jeg tenker at jeg umulig kan være like heldig ved neste fødsel, og derfor litt nervøs ;)
 
Gleder meg ikke, håper jeg føler meg klar til den tiden kommer! Men blir nok helt fantastisk med tanke på aty det kommer en skatt til verden! :)
 
Tenker ikke så mye over det nå, men gleder meg sånn til den følelsen man får når man møter babyen for første gang <3 dette er som sagt min første, så jeg grugleder meg til fødselen da jeg ikke vet hva jeg skal forvente av meg selv og andre :p men gleder meg til det er over
 
Hadde en fantastisk fødsel på 4t med min datter som nå er 1 år, har ikke gått en dag uten og glede meg til å føde igjen! Synes det er en helt utrolig og fantastisk opplevelse som vi er så heldige til å få oppleve ! Håper fødselen min blir like fin og minneverdig som i fjor, definitivt verdt smerten !
 
Ja jeg gleder meg. Måtte ta et helvetes keisersnitt sist. Tiden etterpå var tortur med smerter.
Får skremmende lite smertestillende på sykehuset etterpå.

Blir det snitt igjen skal jeg kreve masse smertestillende! Og ta masse når jeg kommer hjem.

En fødsel er vondt der og da. Ikke 3 måneder etterpå.
 
Gleder meg vel ikke så mye, er forberedt på at det blir vondere enn noe jeg har opplevd før, men heldigvis er sluttresultatet så fint (har jeg hørt;) ) at fokuset forhåpentligvis skiftes fort :) så jeg gleder meg til selve opplevelsen, men ikke akkurat til smertene og slitet ;)
 
Ja jeg gleder meg. Måtte ta et helvetes keisersnitt sist. Tiden etterpå var tortur med smerter.
Får skremmende lite smertestillende på sykehuset etterpå.

Blir det snitt igjen skal jeg kreve masse smertestillende! Og ta masse når jeg kommer hjem.

En fødsel er vondt der og da. Ikke 3 måneder etterpå.
En fødsel er kanskje ikke vond 3 mnd etterpå. Men den merkes jammen på kroppen i lang tid. Gruer meg til alle plagene som kommer i etterkant av fødselen.. Men såklart, keisersnitt involverer mye mer smerter i etterkant.
 
Nei. Gruer meg. Selv om jeg ikke liker å innrømme det.
 
Jeg vet hva som venter så kan ikke si at jeg gleder meg til vondtene. Samtidig så kan jeg vel si at jeg gleder meg til opplevelsen og til det hele er overstått! Er jo en unik opplevelse man kun får oppleve noen få ganger i livet.. Kan nesten ikke beskrives :)
 
Gruer meg veldig mye! Jeg kommer til å be om alt av smertelindring og om mulig føde i vann. Synst det er kjempeskummelt å tenke på. Heldigvis lenge igjen og god tid til å forberede seg :)
 
Back
Topp