Gleder du deg til fødsel eller gruer du deg?

Jeg er mest spent på om jeg virkelig skjønner at "nå må vi på sykehuset" har jo aldri født, så aner ikke hva forstadiet eller noe.


♡ Februar 2015 ♡
De på føden sier du skal komme når du ikke klarer mer eller det er 2-3 min mellom riene. Så det er ikke vanskelig å vite når ;) er bare å holde kontakten med med så sier de i fra evt om du skal komme før du ikke klarer mer.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Foreløpig har jeg ikke tenkt så mye på det enda.. Men så på fødeavdelingen igår, da begynte jeg å grue meg litt ;)
 
De på føden sier du skal komme når du ikke klarer mer eller det er 2-3 min mellom riene. Så det er ikke vanskelig å vite når ;) er bare å holde kontakten med med så sier de i fra evt om du skal komme før du ikke klarer mer.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja, regner med jeg skjønner det når jeg står i det :p


♡ Februar 2015 ♡
 
Gleder meg enda mer når jeg ser fødeavdelingen :-D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Men det ser jo så vondt ut?! Babyer som sitter fast, akutt keisersnitt, må ligge på magen hennes og hale og dra i den babyene om er helt blå på hele hodet! Haha.. Er vel forhåpentligvis ikke alltid sånn :p
 
Men det ser jo så vondt ut?! Babyer som sitter fast, akutt keisersnitt, må ligge på magen hennes og hale og dra i den babyene om er helt blå på hele hodet! Haha.. Er vel forhåpentligvis ikke alltid sånn :p
Nei det er som regel ikke sånn. Seff er det vondt men d er fint. For hver rie er du ett steg nermere en baby i armene. Og det er sååååååå verdt d <3

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Nei det er som regel ikke sånn. Seff er det vondt men d er fint. For hver rie er du ett steg nermere en baby i armene. Og det er sååååååå verdt d <3

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Hihi, ja det blir sikkert fint <3 kanskje jeg valgte en feil dag å se på fødeavdelingen på, syns vanligvis det er veldig gøy og fint:)
 
Gleder meg!

Vurderte terapi før jeg ble gravid ang fødselsangst! Virkelig! Hadde gruet meg i alle år, men nå gleder jeg meg masse!!! Veldig rart!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis du ikke har vært "dritings" utover det, så kan jeg tenke meg at du merket forskjell. Jeg merket overhodet ikke noen form for rus.. Kun at det tok toppene av riene mine. ;)
Men, man oppfatter jo ting forskjellig, jeg er altfor dårlig til å takle den slags smerte, så jeg er glad det finnes medikamenter som passer for meg ;)



Jeg bodde på barselhotell etter å ha født med lystgass og epidural. Jeg var tilogmed med å veide babyen etter fødselen, så det var ikke noe problem. :) Hoppet i dusjen så snart babyen ble tatt fra brystet mitt, og de ventet til jeg var klar så jeg fikk være med.


Jeg var så fjern på lystgass at jeg så film i hodet mitt av fødselen fra barnets perspektiv. DA snakker vi om å være dritings gitt :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har noen av dere prøvd akupunktur under fødsel da? :) Kunne tenkt meg å prøvd :D

Venninnen min er utdannet akupunktør og da hun studerte fortalte læreren hennes om en reise i Kina hun hadde hvor de praktiserte akupunktur under et keisersnitt :eek: Dette ble da filmet og det var faktisk sant. Hun merket ingenting. Selv hadde jeg ikke vært prøvekanin :p


♡ Februar 2015 ♡
 
Har noen av dere prøvd akupunktur under fødsel da? :) Kunne tenkt meg å prøvd :D

Venninnen min er utdannet akupunktør og da hun studerte fortalte læreren hennes om en reise i Kina hun hadde hvor de praktiserte akupunktur under et keisersnitt :eek: Dette ble da filmet og det var faktisk sant. Hun merket ingenting. Selv hadde jeg ikke vært prøvekanin :p


♡ Februar 2015 ♡
Hadde akupunktur for å få opp riene. Men hadde drypp så vet ille hva som funka. troe hun satt noen mot smertene og og tror d funka :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Foreløpig har jeg ikke tenkt så mye på det enda.. Men så på fødeavdelingen igår, da begynte jeg å grue meg litt ;)
Du er ikke alene, klarer ikke å se på fødsler. (Pysete på det punktet)
 
Jeg var så fjern på lystgass at jeg så film i hodet mitt av fødselen fra barnets perspektiv. DA snakker vi om å være dritings gitt :p


Sent from my iPad using BV Forum

Vet
Digg men samtidig er en så totalt vekke at det nesten, men bare nesten, er skremmende.
Min x-mann tok vekk masken min med nr 2, fikk den raskt tilbake etter at jeg beit han så hard at han begynte å blø :-/ *evil*
 
Vet ikke helt hva jeg gjør, forrige gang ble det mye styr og ente i ks osv. Så vet ikke helt hva jeg tenker om det og føde denne gangen. Får ta det som det kommer ;)
 
Back
Topp