Gledens dag

Madele1900

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Har nå prøvd å få keisersnitt på kk haukeland i lang tid, og føler at eg ikkje kommer noen vei, eller at eg blir hørt... Får liksom aldri noe svar, og blir bare utsatt og utsatt.. Så sendte legen henvisning til Voss, og der fikk eg jaggu innvilget keisersnitt uten å måtte snakke med lege. Da har altså legen sendt samme henvisning til haukeland som til voss. Og såå store forskjeller er det på sykehus... Ble bare så utrolig glad :-D brakk ryggen på flere plasser i en ulykke for 10 år siden, og har født to ganger vaginalt før, begge gangene har eg knapt klart å gå etter på, og vert så dårlig i ryggen at eg har slitt med å gå i opptil et halvt år etterpå.. Pga skaden i ryggen ikkje tåler påkjenningen.. Så at haukeland skal være vanskelig på noe eg har medisinsk grunn for syns eg er trist.. Men har lest om andre historier her inne der det har vert ganske gale, og enda har de ikkje fått invilga keisersnitt på Haukeland.. Skjønner ikkje korfor de skal vere så strenge, og er vist det strengeste sykehuset i landet sier de... Rart at det skal være så store forskjeller... Men jubel og glede i heimen, og datoen er satt til 22 desember :-D åååhh så vi gleder oss :-D

Dette hørtes jo helt hårreisende ut! Forstår at man ikke skal innvilge keisersnitt til alle og enhver, men det er jo noe annet når det er medisinske årsaker til det.

Gratulerer med avgjørelsen! Ønsker deg masse lykke til ! :)

Dette hørtes jo helt hårreisende ut! Forstår at man ikke skal innvilge keisersnitt til alle og enhver, men det er jo noe annet når det er medisinske årsaker til det.

Gratulerer med avgjørelsen! Ønsker deg masse lykke til ! :)
Tuusen hjertlig takk :-D gleder oss noe enormt:-D ja, er helt klart at de bør vere strenge, for er alltid noen som prøver seg.. Men når man har medisinsk grunn syns eg at de bør skjerpe seg.. Men det handler nok litt om å spare penger også... :-/

Så flott at det ordnet seg for dere. :D

Tusen takk dere :-D :-D er så glad kan nesten ikkje tro det :-D hadde det ikkje vert for bekkenet hadde eg hoppet i taket av glede:-D:-D hihi

Har nå prøvd å få keisersnitt på kk haukeland i lang tid, og føler at eg ikkje kommer noen vei, eller at eg blir hørt... Får liksom aldri noe svar, og blir bare utsatt og utsatt.. Så sendte legen henvisning til Voss, og der fikk eg jaggu innvilget keisersnitt uten å måtte snakke med lege. Da har altså legen sendt samme henvisning til haukeland som til voss. Og såå store forskjeller er det på sykehus... Ble bare så utrolig glad :-D brakk ryggen på flere plasser i en ulykke for 10 år siden, og har født to ganger vaginalt før, begge gangene har eg knapt klart å gå etter på, og vert så dårlig i ryggen at eg har slitt med å gå i opptil et halvt år etterpå.. Pga skaden i ryggen ikkje tåler påkjenningen.. Så at haukeland skal være vanskelig på noe eg har medisinsk grunn for syns eg er trist.. Men har lest om andre historier her inne der det har vert ganske gale, og enda har de ikkje fått invilga keisersnitt på Haukeland.. Skjønner ikkje korfor de skal vere så strenge, og er vist det strengeste sykehuset i landet sier de... Rart at det skal være så store forskjeller... Men jubel og glede i heimen, og datoen er satt til 22 desember :-D åååhh så vi gleder oss :-D
Så bra det har ordnet seg for deg :)

Så bra! :D Utrolig at det skal være så forskjell fra sted til sted!

Jeg tror det bunner i at noen sykehus må spare mer penger enn andre. Trist at det skal være sånn, men tror det er der skoen trykker.

Det handler nok i hovedsak om at vaginal fødsel er best for babyene, og har en litt mindre sjanse for komplikasjoner for mor.

Håper det går som du håper da, og at ryggen ikke blir verre når du får keisersnitt! <3

Så bra det gikk til slutt :) har også termin 1 januar , men svangerskaps diabetes. Skal på sykehuset i kr.sand på mandag å få høre om jeg får planlagt keisersnitt, hadde akutt med storebror. Han var 4,7 kg å pga sv.dia og stor unge tidligere så skal jeg forløses i uke 38/39. Men håper det blir nærmere 38, har veldig lyst å hjem til jul!!

Back
Topp