Har nå prøvd å få keisersnitt på kk haukeland i lang tid, og føler at eg ikkje kommer noen vei, eller at eg blir hørt... Får liksom aldri noe svar, og blir bare utsatt og utsatt.. Så sendte legen henvisning til Voss, og der fikk eg jaggu innvilget keisersnitt uten å måtte snakke med lege. Da har altså legen sendt samme henvisning til haukeland som til voss. Og såå store forskjeller er det på sykehus... Ble bare så utrolig glad :-D brakk ryggen på flere plasser i en ulykke for 10 år siden, og har født to ganger vaginalt før, begge gangene har eg knapt klart å gå etter på, og vert så dårlig i ryggen at eg har slitt med å gå i opptil et halvt år etterpå.. Pga skaden i ryggen ikkje tåler påkjenningen.. Så at haukeland skal være vanskelig på noe eg har medisinsk grunn for syns eg er trist.. Men har lest om andre historier her inne der det har vert ganske gale, og enda har de ikkje fått invilga keisersnitt på Haukeland.. Skjønner ikkje korfor de skal vere så strenge, og er vist det strengeste sykehuset i landet sier de... Rart at det skal være så store forskjeller... Men jubel og glede i heimen, og datoen er satt til 22 desember :-D åååhh så vi gleder oss :-D