Gleden ble kortvarig denne gangen også...

En tråd i 'Juni 2021' startet av ruccola, 3 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ruccola Elsker forumet Himmelbarn ♡Julekulene 2021♡

Ligger på sykehuset i skrivende stund, ble lagt inn i går og operert etter mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Så da var reisen vår mot en baby plutselig over. :Heartred

Hadde ikke særlig smerter (det var verre smerter da jeg gikk gjennom en SA i juli i år) og blødde ikke, men «heldigvis» greide jeg ikke å stå på føttene uten å svime av flere ganger i går morges, slik at jeg ble hentet i ambulanse og sendt på sykehuset for sjekk. Har skrevet om det i dagboka mi om noen vil lese den lange versjonen.

Ønsker dere andre vordende junimødre lykke til videre, håper det går bra for dere alle! :Heartpink:Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 41
  2. Tette92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novemberlykke 2018 JuniJubel2021

Så trist!! :Heartred Stor klem!!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Så trist!!:sorry::sorry: Sender en stor klem!:Heartred

4. Snutta92 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Stor klem ❤️❤️

5. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Kjære deg, så utrolig leit! ❤️ Stor klem til deg

6. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Så leit å høre. Håper kroppen din klarer seg fint, og at du kan bli raskt gravid igjen :Heartred

7. Mini4 Flørter med forumet JuniJubel2021

Sender en stor klem:Heartred

8. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Håper kroppen leges fort og at en ny spire sitter før du aner:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

9. Lois Flørter med forumet

God klem til deg ❤ så leit at du må gå igjennom så mye ❤

10. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Så trist å høre. Stor klem til deg ❤️

11. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Ååå kjære deg ruccola, så uendelig trist ❤ Det er virkelig ikke rettferdig at noen skal måtte gå gjennom alt. Er oppriktig lei meg på deres vegne. Sender en god styrkeklem og håper du kommer deg fort etter operasjonen ❤

12. Mammatiljente<3 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

❤️

13. Strå91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Sender deg klem :Heartpink så fælt!

14. Tanjaa Flørter med forumet JuniJubel2021

Åh så forferdelig trist :Heartred god klem til deg :Heartred

15. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Så grusomt :( Mange klemmer til deg!

16. ruccola Elsker forumet Himmelbarn ♡Julekulene 2021♡

Takk for alle fine tanker, klemmer og gode ord fra dere alle sammen! Det varmer :Heartred

Legen var innom for en time siden. Operasjonen var vellykket, de hadde fjernet høyre eggleder (og ikke eggstokken i tillegg, hurra!) og noe gammelt koagulert blod. Alt så fint ut, og det var bare å prøve igjen når jeg følte meg klar for det. Blir sykmeldt i en uke så får slappet av og kommet meg nå framover.
    Hun skulle samtidig sende en henvisning til fertilitetsklinikken for oss. Jeg har jo mistet to ganger tidligere, og selv om det å bli gravid utenfor livmoren ikke er helt det samme, så ordnet hun med det likevel. Jeg er jo straks 35 år. Så det var en god liten ekstraservice :) Forhåpentlig blir vi gravide igjen naturlig, men det er godt at «noe» forberedes i bakhånd om ikke.

Nå har jeg kreket meg på do for egen maskin, så får vel slippe ut om ikke så lenge. Det skal bli godt å komme hjem. :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 11
  17. EXIA Flørter med forumet

Så fryktelig trist at du måtte gå gjennom detteFøler veldig med deg og sender en styrkeklem. Håper du blir gravid igjen fort❤️

18. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

Sender deg masse klemmer

19. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

Sender deg mange klemmer :Heartpink:Heartpink

20. Lille.meg Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡ JuniJubel2021 Assistert-jentene

Herregud kor trasi:-( mange styrkeklemma. Håpe det årdne sæ fort førr dæ <3

Del denne siden