Gleden ble kortvarig denne gangen også...

ruccola

Elsker forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Maiskolbene 2023 :-)
Ligger på sykehuset i skrivende stund, ble lagt inn i går og operert etter mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Så da var reisen vår mot en baby plutselig over. :Heartred

Hadde ikke særlig smerter (det var verre smerter da jeg gikk gjennom en SA i juli i år) og blødde ikke, men «heldigvis» greide jeg ikke å stå på føttene uten å svime av flere ganger i går morges, slik at jeg ble hentet i ambulanse og sendt på sykehuset for sjekk. Har skrevet om det i dagboka mi om noen vil lese den lange versjonen.

Ønsker dere andre vordende junimødre lykke til videre, håper det går bra for dere alle! :Heartpink:Heartblue
 
Så trist!! :Heartred Stor klem!!
 
Så leit å høre. Håper kroppen din klarer seg fint, og at du kan bli raskt gravid igjen :Heartred
 
Ååå kjære deg ruccola, så uendelig trist ❤ Det er virkelig ikke rettferdig at noen skal måtte gå gjennom alt. Er oppriktig lei meg på deres vegne. Sender en god styrkeklem og håper du kommer deg fort etter operasjonen ❤
 
Sender deg klem :Heartpink så fælt!
 
Takk for alle fine tanker, klemmer og gode ord fra dere alle sammen! Det varmer :Heartred

Legen var innom for en time siden. Operasjonen var vellykket, de hadde fjernet høyre eggleder (og ikke eggstokken i tillegg, hurra!) og noe gammelt koagulert blod. Alt så fint ut, og det var bare å prøve igjen når jeg følte meg klar for det. Blir sykmeldt i en uke så får slappet av og kommet meg nå framover.
Hun skulle samtidig sende en henvisning til fertilitetsklinikken for oss. Jeg har jo mistet to ganger tidligere, og selv om det å bli gravid utenfor livmoren ikke er helt det samme, så ordnet hun med det likevel. Jeg er jo straks 35 år. Så det var en god liten ekstraservice :) Forhåpentlig blir vi gravide igjen naturlig, men det er godt at «noe» forberedes i bakhånd om ikke.

Nå har jeg kreket meg på do for egen maskin, så får vel slippe ut om ikke så lenge. Det skal bli godt å komme hjem. :Heartred
 
Så fryktelig trist at du måtte gå gjennom detteFøler veldig med deg og sender en styrkeklem. Håper du blir gravid igjen fort❤️
 
Herregud kor trasi:-( mange styrkeklemma. Håpe det årdne sæ fort førr dæ <3
 
Back
Topp