Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Jeg er ikke av den lettskremte typen, vettu! Også har jeg jo ikke kjent hvor vondt det gjør heller. Uansett, så er jeg sånn som glemmer veldig fort hvordan forskjellige smerter kjennes ut, så jeg tror ikke jeg ville grudd meg så veldig uansett.
Jeg husket f.eks. ikke hvor utrolig uggen, kvalm, trøtt og sliten man føler seg når man er gravid...[&o] Jeg gleeeedet meg jo bare til å bli det jeg, nå er jeg ikke sikker på om det er så stas lenger...[&:]
Fniiiiiiiiiis.....[:D][:D][:D][:D]
Det er ALLTID noe når man er gravid..... [&:][8D]