Glad70

pupple

Forumet er livet
her kan du se jordmødrene hvis ikke du finner en reprise:
 
[link=http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193]http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193[/link]#
 
ORIGINAL: Ihne

husk å skriv link i overskriften[:D][;)]

 
 
tøffer meg litt nå [8D][:D]
 
Takk for det![;)]
 
Jeg var innom på nrk-sidene i går, og så at de sendte på nett også ja. Men det stod også at det skulle gå i reprise på nrk2 litt over midnatt natt til tirsdag, og det stemte ikke når jeg skulle programmere opptak i dekoderen, for i Guiden der stod det at det var valgsending...
 
Nå har jeg sett![:D] *snufs*
 
Åhhhh... jeg også vil sånn![:)]
 
[:D][:D][:D] så du snufser og..
kansje jeg må filme min fødsel og sende den til deg[8D] GRØSS - NEI!!!!![&:]
 
Gjør gjerne det![:D] Jeg synes jo bare det er SÅÅÅÅ utrolig flott jeg, når det blir født et nytt lite menneske.[:)] 
 
Næææiii...[&:] da hadde du sikkert tenkt, æsj dette vil ikke jeg[8D]
 
Men blir ikke dere ekstra rørt når mennene tar til tårer..
Hadde jeg vært JM på fødeavd. hadde jeg vel grått daglig på jobb[:D]
 
Jeg er ikke av den lettskremte typen, vettu! Også har jeg jo ikke kjent hvor vondt det gjør heller. Uansett, så er jeg sånn som glemmer veldig fort hvordan forskjellige smerter kjennes ut, så jeg tror ikke jeg ville grudd meg så veldig uansett.
 
Jeg husket f.eks. ikke hvor utrolig uggen, kvalm, trøtt og sliten man føler seg når man er gravid...[&o] Jeg gleeeedet meg jo bare til å bli det jeg, nå er jeg ikke sikker på om det er så stas lenger...[&:]
 
ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

Jeg er ikke av den lettskremte typen, vettu! Også har jeg jo ikke kjent hvor vondt det gjør heller. Uansett, så er jeg sånn som glemmer veldig fort hvordan forskjellige smerter kjennes ut, så jeg tror ikke jeg ville grudd meg så veldig uansett.

Jeg husket f.eks. ikke hvor utrolig uggen, kvalm, trøtt og sliten man føler seg når man er gravid...[&o] Jeg gleeeedet meg jo bare til å bli det jeg, nå er jeg ikke sikker på om det er så stas lenger...[&:]


Fniiiiiiiiiis.....[:D][:D][:D][:D]

Det er ALLTID noe når man er gravid..... [&:][8D]

 
NÅ husker jeg jo det. NÅ husker jeg HVORFOR jeg tenkte sist: Orker jeg dette en gang til tro?
 
Og jeg husket jo at jeg var i skikkelig dårlig form hele svangerskapet (og det ble bare værre og værre ettersom ukene gikk), men jeg husket ikke HVORDAN det føltes, liksom.
 
Sikkert like bra å glemme fort da![;)]
 
 
Jeg måtte se jeg også nå, og jeg sitter å snufser litt jeg også!
 
Han mannen minna meg litt om sambo. Når Gaute kom hadde sambo akkurat samme reaksjon som denne mannen.[:)] Selv var jeg så sliten at jeg ikke felte en tåre, jeg som trodde jeg skulle storgrine når jeg ble mamma[8D]
 
Sambo gråt også da han fikk se Isabelle for første gang. Det var mye større enn han hadde kunnet forestille seg. Synd jeg ikke fikk vært der sammen med dem og sett det. Jeg gråt ikke da jeg fikk se henne (morfin er bra mot smerter, men man blir følelsesmessig avstumpet[&:]).
 
Back
Topp