Glad-tråden <3

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Klarte ikke å se at vi hadde en tråd for gladting og tenkte at det er hyggelig å ha :happy:

Kaster meg på første gladsak. Var på TUL i dag og hadde en veldig fin opplevelse. Legen mente jeg var kommet litt lengre enn jeg trodde og målte meg til 9 uker istedenfor 8+3 som er ifølge menstermin.

Sjekket hjerte, navlestreng, plommesekk etc og alt så veldig fint ut. Legen mente at det er veldig lite sannsynlig at dette ikke skulle gå veien.

Gladdag :Heartred

Var til første konsultasjon hos jordmor i dag. Det var koselig. Godt å prate med noen, ikke bare lese på nett❤️

Barnehagetilvenning på mini går så utrolig fint! Og det er ingenting som gjør meg mer glad enn at jenta vår trives ❤️

Barnehagetilvenning på mini går så utrolig fint! Og det er ingenting som gjør meg mer glad enn at jenta vår trives ❤️
Mmm eller jo, tanken på at jeg skal bli så glad som jeg er i henne i et nytt menneske er ganske utrolig da! Det gjør meg kanskje enda mer glad :)

Har vært på TUL idag, og fikk se ett hjerte slå. :Heartred Det var så godt å se, etter å ha prøve på en minstemann i 2 år, og hatt en molagraviditet, og en BO/MA. Så nå krysser jeg alt jeg har for at den lille klamrer seg fast. Hun målte meg til 7+3, så to dager frem iforhold til menstermin:dance008

Har vært på TUL idag, og fikk se ett hjerte slå. :Heartred Det var så godt å se, etter å ha prøve på en minstemann i 2 år, og hatt en molagraviditet, og en BO/MA. Så nå krysser jeg alt jeg har for at den lille klamrer seg fast. Hun målte meg til 7+3, så to dager frem iforhold til menstermin:dance008
Så kjekt :) gratulerer

Takknemlig og glad for å ha verdens mest tålmodige og snille mann! :Heartblue

I dag har jeg på meg gravidbukse for første gang, 9+2. Og for en sann glede det er! Føler meg som et nytt menneske, i bukse som ikke strammer og samtidig ikke er daffebukse :joyful: så til alle dere som synes det er litt tidlig og ikke vil finne i enda, DET ER SÅ VERDT DET!

I dag har jeg på meg gravidbukse for første gang, 9+2. Og for en sann glede det er! Føler meg som et nytt menneske, i bukse som ikke strammer og samtidig ikke er daffebukse :joyful: så til alle dere som synes det er litt tidlig og ikke vil finne i enda, DET ER SÅ VERDT DET!
Så enig i den. Er 9+1 og har allerede brukt gravidbukse en liten stund :p

Så enig! Nytt liv her også etter at gravidbuksene ble tatt i bruk :)

Ikke baby-relatert, men fant ENDELIG en sofa jeg liker til stue/lekerommet nede. Og den var på salg i tillegg!! Ble billigere enn en IKEA sofa, faktisk! Bestilte med en gang :D

Back
Topp