Glad-tråden <3

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Klarte ikke å se at vi hadde en tråd for gladting og tenkte at det er hyggelig å ha :happy:
 
Kaster meg på første gladsak. Var på TUL i dag og hadde en veldig fin opplevelse. Legen mente jeg var kommet litt lengre enn jeg trodde og målte meg til 9 uker istedenfor 8+3 som er ifølge menstermin.

Sjekket hjerte, navlestreng, plommesekk etc og alt så veldig fint ut. Legen mente at det er veldig lite sannsynlig at dette ikke skulle gå veien.

Gladdag :Heartred
 
Var til første konsultasjon hos jordmor i dag. Det var koselig. Godt å prate med noen, ikke bare lese på nett❤️
 
Begynner endelig å tro på at dette kan gå bra! Det gjør meg glad.
 
Barnehagetilvenning på mini går så utrolig fint! Og det er ingenting som gjør meg mer glad enn at jenta vår trives ❤️
 
Barnehagetilvenning på mini går så utrolig fint! Og det er ingenting som gjør meg mer glad enn at jenta vår trives ❤️
Mmm eller jo, tanken på at jeg skal bli så glad som jeg er i henne i et nytt menneske er ganske utrolig da! Det gjør meg kanskje enda mer glad :)
 
Har vært på TUL idag, og fikk se ett hjerte slå. :Heartred Det var så godt å se, etter å ha prøve på en minstemann i 2 år, og hatt en molagraviditet, og en BO/MA. Så nå krysser jeg alt jeg har for at den lille klamrer seg fast. Hun målte meg til 7+3, så to dager frem iforhold til menstermin:dance008
 
Har vært på TUL idag, og fikk se ett hjerte slå. :Heartred Det var så godt å se, etter å ha prøve på en minstemann i 2 år, og hatt en molagraviditet, og en BO/MA. Så nå krysser jeg alt jeg har for at den lille klamrer seg fast. Hun målte meg til 7+3, så to dager frem iforhold til menstermin:dance008
Så kjekt :) gratulerer
 
Takknemlig og glad for å ha verdens mest tålmodige og snille mann! :Heartblue
 
I dag har jeg på meg gravidbukse for første gang, 9+2. Og for en sann glede det er! Føler meg som et nytt menneske, i bukse som ikke strammer og samtidig ikke er daffebukse :joyful: så til alle dere som synes det er litt tidlig og ikke vil finne i enda, DET ER SÅ VERDT DET!
 
I dag har jeg på meg gravidbukse for første gang, 9+2. Og for en sann glede det er! Føler meg som et nytt menneske, i bukse som ikke strammer og samtidig ikke er daffebukse :joyful: så til alle dere som synes det er litt tidlig og ikke vil finne i enda, DET ER SÅ VERDT DET!
Så enig i den. Er 9+1 og har allerede brukt gravidbukse en liten stund :p
 
I dag har jeg på meg gravidbukse for første gang, 9+2. Og for en sann glede det er! Føler meg som et nytt menneske, i bukse som ikke strammer og samtidig ikke er daffebukse :joyful: så til alle dere som synes det er litt tidlig og ikke vil finne i enda, DET ER SÅ VERDT DET!
Så enig! Nytt liv her også etter at gravidbuksene ble tatt i bruk :)
 
Ikke baby-relatert, men fant ENDELIG en sofa jeg liker til stue/lekerommet nede. Og den var på salg i tillegg!! Ble billigere enn en IKEA sofa, faktisk! Bestilte med en gang :D
 
Back
Topp