Glad i Norge?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er du fornøyd med å bo her? Eller ville du helst bodd i et annet land? Hvorfor? :)

Jeg vil bo i Thailand eller Australia, fordi jeg trives bedre der rett og slett:) atmosfæren, naturen og menneskene er herlig:)

Tror ikke jeg kunne tenkt meg å bo i et annet land, måtte i så fall være for en kort periode. Trives veldig godt her i Norge :)

Trives godt i Norge, men på vinteren kunne jeg ha tenkt meg å bodd i varmere strøk.

Elsker Norge, friheten, veldferden, været (ja faktisk:p)
Eneste jeg skulle ønske at mine medmennesker kunne vært litt mer medmennesker og ikke så kalde:)

Jeg er laga for å bo i Norge. Men fantaserer om å ta med meg mann og barn og jobbe i USA i noen år.

Eneste jeg skulle ønske at mine medmennesker kunne vært litt mer medmennesker og ikke så kalde:)
Signerer :)

Eneste jeg kunne vært foruten er kulden :p jeg takkler den svært dårlig :p

Trives veldig godt her! Litt kaldt det der trønderværet iblandt da.. Men jeg trives med ordningene, tilgjengeligheten, menneskene, utseende osv :D

Kunne ikke tenkt meg å bodd i et annet land, bor flott til utpå landet :p stor tomt, trær og busker i hagen, skogen som nabo :) kan også trygt slippe ut barna :) fantastisk :)

Veldig fornøyd :) Skulle jeg flyttet måtte det blitt til Skottland :)

Trives godt i Norge men kunne godt tenkt meg ett par år til i Australia med mann og barn:-)

Trives her jeg :) men kunne godt hatt feriehus i spania på vinteren liksom :p

Og derfor jeg bor i Sverige :-P
Merker mye mer rasisme for eksempel i Norge enn her.
Går jeg ut nikker fremmende og sier hei, helt fantastisk selvom jeg ble ganske overrasket til å begynne med, fåtall av folk som gjør det i Norge :-P

Er er generelt fornøyd, men er ikkje glad i snø og kulde så skulle gjerne hatt det varmare ;)

Har bodd i USA, og jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til å bo litt begge steder, men må jeg velge blir det Norge. :) tryggheten ved å bo her slår spenningen andre steder.

Back
Topp