• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Glad i Norge?

Har jo ikke bodd noe annet sted enn i Norge, så tror alle andre land ville vært unaturlig. Men kunne ønske jeg var oppvokst ved sjøen, og ikke i det kjipe innlandet..

Bodd i 3 andre land. Sverige,Tunisia og Libya. Savnet familie og venner i alle landene! Hehe.... Er veldig glad i Norge, maten her, tradisjonene, de forskjellige årstidene og ikke minst friheten :)

Føler jo at jeg har vunnet i lotto som er født i Norge, så akkurat det blir litt dumt å klage på :p

Trives her i norge men kunne prøvd å bodd i et annet land men tror jeg ville vendt tilbake uansett. :)

Kan forresten nevne at jeg elsket å bo i Egypt (Alexandria), der var det utrolig fritt og jeg gikk med venninner hvor jeg ville og når jeg ville, hadde mer frihet der enn her egentlig rett og slett for at det er lettere å ha med snuppa på ting der.
Mens i Rashid nesten en time unna mistet jeg nærmest all frihet.
Men vi liker oss godt i Skandinavia hvor vi begge kan jobbe og vi kan ha en grei leilighet og god mat hver dag ;-)

Men har opplevd så mye rasisme at jeg følte meg kastet ut av Norge for "alle" ba meg om å stikke! Og det ødelegger noe i enn.

Elsker Norge, friheten, veldferden, været (ja faktisk:p)
Eneste jeg skulle ønske at mine medmennesker kunne vært litt mer medmennesker og ikke så kalde:)

Veldig enig!
Har en mann fra Canada, og han er sjokkert over hvor kalde nordmenn faktisk er.

Kunne godt tenke meg å bo i Canada noen år. Vi har også lekt med tanken å flytte til Frankrike og Italia. Får se hva som skjer etterhvert :)

Ja jeg er veldig glad i Norge :)
Om vinteren kunne jeg tenkt meg å bo et mildere sted pga sykdom, og jeg kunne godt tenkt meg å bo i England også.

Men trives godt i Norge :)

Trives godt i Norge men kunne godt tenkt meg ett par år til i Australia med mann og barn:-)
Signerer denne - Australia er vel det eneste landet jeg ville solgt hus og bil, og flyttet på flekken hvis jeg fikk en jobbmulighet der ^-^

Har ellers bodd ca 8 år i Frankrike og halvt år i St. Barth; elsket været, men merket at det var godt å flytte hjem etterpå :)

Elsker Norge! Kunne ikke tenkt meg å flytte til et annet land. Men kunne ikke tenkt meg å flytte i det hele tatt, elsker plassen vi bor på :D

Back
Topp