"Gløder" dere?!?

Den gløden kjenner jeg ikke til, vil heller si at jeg har blitt grå i ansiktet... I tillegg har jeg fått munnsår, noe jeg har hatt en gang i livet mitt tidligere..Andre som har fått munnsår i graviditeten som ikke får dette til vanlig?

Heller det motsatte av glød, er skikkelig grå og bleik [emoji12] og med en del kviser..
Enkelte dager hvor jeg får sove lenge og er varm tror jeg at jeg har fått glød, men det er jo bare at jeg får tilbake litt farge i ansiktet [emoji23][emoji85]

Aldri følt meg mindre attraktiv. Går rundt med spybøtte hjemme og er så trøtt at det er så vidt en kan se øynene mine. Når jeg går på badet så føler jeg at jeg ser helt deprimert ut , rett og slett fordi jeg er så sliten. Men jeg håper og tror gløden kommer mer når magen kommer og kvalmen forsvinner. Også blir det nok bedre å gå på jobb når det er offentlig at jeg er gravid. Akkurat nå føler jeg meg helt lost, og tenker at jeg må se helt neddopa i alle andres øyner :depressed:

Må helt ærlig si at jeg ikke har sett en glødende tidlig gravid?? De fleste ser bare slitne og litt "dratt" ut. Inkludert meg selv altså, troner nok høyt på den lista :happy: Kviseutbrudd rundt munn, håravfall, trøtt, forstoppet og oppblåst. Skikkelig fin <3

Lite glød her i gården. Kvalm, oppblåst og trøtt er vel mer beskrivende[emoji14]

Ingen glød what so ever. Har sjelden vært så stygg som nå, over en så lang periode... Kvisete, fett hår og oppblåst... Skikkelig deilig. Tenkte faktisk ikke på at det stygge håret kanskje også kunne skyldes graviditeten før jeg leste her. Men spyr ikke, da, bare sykt trøtt konstant og kvalm innimellom.

Syns e har en glød jeg[emoji85] Fineste huden e noen gang har hatt og noe m øynene[emoji13]

• Liker
Reactions: TS
Nei absolutt ikke. Men d kommer kanskje senere i svangerskapet :hilarious:

• Liker
Reactions: TS
Back
Topp