"Gløder" dere?!?

En tråd i 'April 2018' startet av Shoegrl, 9 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Mannen påstod i stad at jeg har fått denne berømte graviditetsgløden... Kjente jeg ble litt sur, der jeg satt i sofaen og tviholdte meg for å ikke kaste opp! Hvordan i alle dager kan man "gløde" så vakkert, når man føler seg helt grønn fra topp til tå, for så å gløde som Yoda/Hulken?!? :meh:

Hva med dere andre? Er dere så heldige at dere har fått den FINE gløden? :)

2. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

det må isåfall være fordi jeg har vært en uke i syden :D

3. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Ååh, heldig! Kan tenke meg du er brun og fin og GLØDER da ja! :D

• Liker Liker x 1
  4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Vil ikke påstå det akkurat. Formen er hrei, litt ekstra trøtt bare, men glød har jeg aldri hatt [emoji14] Ingen som har nevnt noe ihvertfall ;)

5. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

God tid ennå på å få den, særlig når man slipper å være grønn som meg! ;)

6. Maria0417 Betatt av forumet *MIA* *Aprilbaby 2018*

Eh, nei...[emoji12][emoji85][emoji23]

7. Kaktusen27 Flørter med forumet

Null glød her :D Føler meg generelt crap og ufresh. Håper det bedrer seg i andre trimester :color

8. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Hehe... Er ikke mye glød å spore her, nei.. Og om det hadde vært det, så tviler jeg på at mannen hadde lagt merke til det her jeg ligger med håret i en eneste stor ball etter rusing på sofaen, baggy joggebukser og spyånde[emoji40][emoji13]

9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Joda, men den kom aldri i de andre svangerskapene, så har ikke troa denne gang heller. Supertakknemlig for at jeg slipper å kaste opp osv da, men energinivået får meg ikke til å føle meg veldig glødende akkurat. Nå har den lammende følelsen min begynt å komme i beina og :/
    Men det er ikke nødvendigvis pga graviditeten, for det er ting jeg har slitt med tidligere og, og ingen klarer å finne ut av hvorfor :(

10. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Sist så kom ikke gløden før etter gutten ble født [emoji4] blir vel det nå å [emoji4]

11. Alle gode ting er 3! Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Overhode ikke! Kvalm og kvisete! Ingen glød[emoji38]

12. Prestekragen92 Glad i forumet Novemberlykke 2015 *Aprilbaby 2018*

Samme her!:hilarious:

13. Eli86 Flørter med forumet

Haha. Ingen glød. Ligger bare halvslapp og kvalm på sofaen.

14. Aprilønske 2018 Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Ingen glød her heller. Har lagt på meg på magen, fått kviser og er hormonell[emoji23][emoji12]

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  15. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Eneste gløden å spore her er når hormonene tar overhånd :mad::mad::mad:

• Liker Liker x 2
  16. 9-2 9-2 *Aprilbaby 2018*

Well, jeg har ikke sett snurten av glød her i gården iallfall..
    kvalm, oppkast, joggebukse, fett hår (uansett vasket eller ei :meh:), trøtt og sliten!!!
    Lyst på alt som ikke er i hus og må sende mannen ut på handling... tror han gleder seg til dette er over!!!!! Handling, vaske klær, hente/levere i bhg, kokk, min gode hjelper og holde 3 åringen i aktivitet mens mor ligger strak ut på sofaen :shy:

17. Minnie89 Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Ikke noe glød her heller, bleik og kvalm [emoji28]

18. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Den gløden finner ikke veien fram til meg hvertfall :p:D

19. Margis86 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Nei absolutt ikke

20. MammaPusen Blir kjent med forumet

Nææææh, null. Glød her. Altså åssen glød er det folk egentlig mener? Tror folk bemerket meg på det når jeg var mellom 15-20 uker sist. Tror jeg hadde fått vite at vi venta ei jente. At jeg begynte å stråle etter den beskjeden

Del denne siden