"Gløder" dere?!?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Mannen påstod i stad at jeg har fått denne berømte graviditetsgløden... Kjente jeg ble litt sur, der jeg satt i sofaen og tviholdte meg for å ikke kaste opp! Hvordan i alle dager kan man "gløde" så vakkert, når man føler seg helt grønn fra topp til tå, for så å gløde som Yoda/Hulken?!? :meh:

Hva med dere andre? Er dere så heldige at dere har fått den FINE gløden? :)
 
det må isåfall være fordi jeg har vært en uke i syden :D
 
Vil ikke påstå det akkurat. Formen er hrei, litt ekstra trøtt bare, men glød har jeg aldri hatt [emoji14] Ingen som har nevnt noe ihvertfall ;)
 
Vil ikke påstå det akkurat. Formen er hrei, litt ekstra trøtt bare, men glød har jeg aldri hatt [emoji14] Ingen som har nevnt noe ihvertfall ;)

God tid ennå på å få den, særlig når man slipper å være grønn som meg! ;)
 
Null glød her :D Føler meg generelt crap og ufresh. Håper det bedrer seg i andre trimester :color
 
Hehe... Er ikke mye glød å spore her, nei.. Og om det hadde vært det, så tviler jeg på at mannen hadde lagt merke til det her jeg ligger med håret i en eneste stor ball etter rusing på sofaen, baggy joggebukser og spyånde[emoji40][emoji13]
 
God tid ennå på å få den, særlig når man slipper å være grønn som meg! ;)
Joda, men den kom aldri i de andre svangerskapene, så har ikke troa denne gang heller. Supertakknemlig for at jeg slipper å kaste opp osv da, men energinivået får meg ikke til å føle meg veldig glødende akkurat. Nå har den lammende følelsen min begynt å komme i beina og :/
Men det er ikke nødvendigvis pga graviditeten, for det er ting jeg har slitt med tidligere og, og ingen klarer å finne ut av hvorfor :(
 
Sist så kom ikke gløden før etter gutten ble født [emoji4] blir vel det nå å [emoji4]
 
Well, jeg har ikke sett snurten av glød her i gården iallfall..
kvalm, oppkast, joggebukse, fett hår (uansett vasket eller ei :meh:), trøtt og sliten!!!
Lyst på alt som ikke er i hus og må sende mannen ut på handling... tror han gleder seg til dette er over!!!!! Handling, vaske klær, hente/levere i bhg, kokk, min gode hjelper og holde 3 åringen i aktivitet mens mor ligger strak ut på sofaen :shy:
 
Nææææh, null. Glød her. Altså åssen glød er det folk egentlig mener? Tror folk bemerket meg på det når jeg var mellom 15-20 uker sist. Tror jeg hadde fått vite at vi venta ei jente. At jeg begynte å stråle etter den beskjeden
 
Back
Topp