lyse gul
Glad i forumet
Gutt. Høy vinkel på nub med stacking.Ble utrolig nysgjerrig etter TUL tatt 12+6. Noen som vil gjette?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gutt. Høy vinkel på nub med stacking.Ble utrolig nysgjerrig etter TUL tatt 12+6. Noen som vil gjette?![]()
Nub teorien er 98% i uke 13. Dette er hva alle uktralydteknikere baserer sine uttalelser om kjønn på inntil pung eller kjønnslepper blir synlige. En høy nub med stacking er aldri en jente.Vis vedlegget 403696
Har også lest om nub teorien men synes det er vanskelig å vite, også har jeg lest at den er 40-60 % riktig. Klarer du å se noe her?Var 12+5 når UL ble tatt. Tror kanskje legen kunne se hva det var, men ville ikke si noe. Sa at det var bedre å vente til OUT
Gutt!Har lagt inn bildet litt flere steder nå- men vil gjerne ha innspill. Dette er fra ul 12+6.![]()
Vis vedlegget 403739
GuttHar lagt inn bildet litt flere steder nå- men vil gjerne ha innspill. Dette er fra ul 12+6.![]()
Vis vedlegget 403739
Noen som kan tenke seg å tolke? Disse er tatt 14+4

Dette er en jente. Jeg har zoomet inn på nederste bilde og man ser tydelig at det er kjønnslepper og klitoris. Pung utvikler seg ikke før i uke 15-16 så det må ha vært noe annet dere har sett.Har sett på utallige ultralydbilder til nub-tolkning, og likevel aner jeg ikke helt hva jeg skal se etterNoen som kan tenke seg å tolke? Disse er tatt 14+4
Selv synes jeg det ser ut som jente, samtidig så så vi et tverrsnitt av baby og da var det noe langt med noe som lignet testikler mellom bena (har ikke bilde av det)
Vis vedlegget 403764
Vis vedlegget 403765
Kan kanskje vært en hoven klitoris vi har sett daDette er en jente. Jeg har zoomet inn på nederste bilde og man ser tydelig at det er kjønnslepper og klitoris. Pung utvikler seg ikke før i uke 15-16 så det må ha vært noe annet dere har sett.
Men oij så spennende om det er jente, er bare født gutter i familiene våre de siste 18 årene, 13 gutter 
Vanskelig vinkel på bildet. Et typisk potty shot er gjerne under rumpa på barnet så det sitter med bena ut til sidene. Her ser det ut som ryggen er med. Kan ikke si jeg kjenner igjen noen av kjønnene her.Ikke nub da, men bilde av kjønnet. Hva tenker dere? Han som gjennomførte ultralyden var ganske sikker
Vis vedlegget 403772
Men ser du selv hva jeg har ringet inn på ditt bilde? Det kan ikke være gutt med vagina. Legger ved mitt eget barn som er bekreftet jente 2 ganger. Ser du at det er helt likt som ditt? Dette bilde er tatt i uke 15.Kan kanskje vært en hoven klitoris vi har sett daMen oij så spennende om det er jente, er bare født gutter i familiene våre de siste 18 årene, 13 gutter
![]()
Det er ikke de klareste bildene så her kan det være lett å gjette feil. Men det er ingen ting som stikker opp. Om nub er med på bildene så er den flat og da en jente.
Klarer ikke se nub her dessverre
Ryggen er med ja. Lå med hodet langt ned og beina rett opp i været! Han var ganske så sikker på jenteVanskelig vinkel på bildet. Et typisk potty shot er gjerne under rumpa på barnet så det sitter med bena ut til sidene. Her ser det ut som ryggen er med. Kan ikke si jeg kjenner igjen noen av kjønnene her.
Det var det vi fikk høre 12+4 Åå sykehuset ogsåDet er en gutt tror jeg. Synes jeg ser stacking.Tatt 12+0 så hvis det er gutt er det jo ikke sikkert at nub’en har begynt å reise seg (?), men hvilket kjønn tror dere det er basert på disse bildene?![]()
Gutt! Ingen tvil!Vis vedlegget 403789
Hmm ja, det blir spennende å se. Vi skal ikke vite før ungen er uteDet er en gutt tror jeg. Synes jeg ser stacking.