Gjettetråd

Nick: Rugehøna
Hva tror du det blir ?: Håper det blir en gutt. Men har en følelse på en jente :)
Hva ble resultat på OUL?:
 
Ganske så sikker på at det blir en gutt til ❤❤

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Har vondt for å se fot meg noe annet enn gutt, men har ikke fått noe følelse på det enda :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg klarer ikke å se for meg at d blir noe annet enn en gutt! Vet ikke hvorfor, men d er en sterk følelse jeg har..

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Dytte, så flere kan legge inn;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Magefølelsen sier gutt, men de fleste kjerringråd og kinesiske kartet sier jente :p blir spennende å se på oul! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Akkurat nå sier magefølelsen gutt:)


❤️️Termin 4.januar❤️
 
Nick: MammaMø❤️
Hva tror du det blir? Denne gang er jeg veldig usikker, men tenker kanskje at det er en jente?..
Hva ble resultat på OUL?:
 
Alle myter og fødselskart sier jente, men vi tror begge det bor en gutt i magen;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Magefølelsen sa først gutt, så ble den usikker. Men storesøster mener bestemt at det er en lillebror i magen, så vi får se om hun har rett.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
 
Jeg tror det blir jente, siden vi har to jenter fra før. Tror ikke vi kan å lage gutter;) Men hadde vært artig med en gutt også.
 
Magefølelsen sier jente..:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Skjønner ikke hva som har skjedd her, toppinnlegget ser jo helt morna ut :p Brukte sykt lang tid å fikk lagt inn alle, så skjedde no rart tror jeg :/


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Både jeg, mannen og storebror på 4 tror det er jente:) lillesøster på 2 har ingen formening om det;)
 
Back
Topp