Gjettetråd kjønn ut fra nub teorien

Skjønner hvordan du har det! Jordmor gjettet jente 13+2, men early glimpse mente gutt 95%. Kjente det ble for mye forvirring for meg så har bestilt privat UL i morgen, uke 15+2:)
Samme her! Jordmor sa jeg kunne dra å kjøpe rosa sokker, mens early glimpse sier 85% gutt

Har jo så lyst til det,men når man har bare gutter og erlyglimps sier 90% gutt og jordmor tror det er jente.....ja så blir man litt usikker.....gleder meg til oul, så vi får det avklart....
3 gutter her også i hus og jordmor gav meg et tydelig håp om at her er det jente i vente denne gangen! Sendte bildene til early glimpse men de sier 85% gutt.... Håper jordmor har rett!!!

Da har jeg vært på ultralyd og jordmor var ganske sikker på at det var gutt:) så early glimpse med 95% gutt kan vise seg å stemme ja! Uke 15+2

• Elsker
Reactions: CAA
Meldte meg inn i Facebook gruppe og er ingen som vil gjette på mine bilder for se sier de ikke kan se noe... Early glimpse mente 85% sjanse for jente så syns det er litt rart..søren at jeg fikk så dårlige bilder :hilarious:

Update fra meg: Var på OUL i dag og det viste seg å være en jente. Så ultralyden i uke 15 og earlyglimpse på 95% gutt var visst feil. Vi er helt sjokkerte nå da vi var sikre på gutt og allerede hadde tenkt ut navn:laughing002 Vil bare dele at det faktisk er mulig å gå fra gutt til jente selv med UL i uke 15.

Update fra meg: Var på OUL i dag og det viste seg å være en jente. Så ultralyden i uke 15 og earlyglimpse på 95% gutt var visst feil. Vi er helt sjokkerte nå da vi var sikre på gutt og allerede hadde tenkt ut navn:laughing002 Vil bare dele at det faktisk er mulig å gå fra gutt til jente selv med UL i uke 15.
Haha! Så utrolig gøy :D vil tro det må være mer sjeldent enn andre vegen :hilarious: Gratulerer med ei liten tulle ❤️

Så morsomt! :Heartpink Så du noe selv eller fikk du med bilde av «utstyret» når du var på ul i uke 15? Jeg fikk høre gutt når jeg var 14 uker, men pga jeg har så sterk magefølelse på jente så blir det nok ikke virkelig før oul tror jeg:hilarious::happy:

Haha! Så utrolig gøy :D vil tro det må være mer sjeldent enn andre vegen :hilarious: Gratulerer med ei liten tulle ❤️
Takk for det!:Heartred Sitter her og er ganske sjokkert. Må omstille hjernen og skrote alle guttenavn.. Har jo lest om at det er mulig, men vil tro det er mer sjeldent ja! Det rareste er at magefølelsen sa jente hele veien. Så når de sa gutt så tenkte jeg at det må være feil. Men, så ville jeg ikke nekte for det heller og innstilte meg på gutt:p

Takk for det!:Heartred Sitter her og er ganske sjokkert. Må omstille hjernen og skrote alle guttenavn.. Har jo lest om at det er mulig, men vil tro det er mer sjeldent ja! Det rareste er at magefølelsen sa jente hele veien. Så når de sa gutt så tenkte jeg at det må være feil. Men, så ville jeg ikke nekte for det heller og innstilte meg på gutt:p
Det forstår jeg godt. Det må være rart når man er så innstilt på et kjønn, og på den måten har knyttet seg litt til det allerede :o
men når magefølelsen har fortalt deg det hele veien, så var det sikkert lettere ❤️ For en morsom historie å fortelle

Så morsomt! :Heartpink Så du noe selv eller fikk du med bilde av «utstyret» når du var på ul i uke 15? Jeg fikk høre gutt når jeg var 14 uker, men pga jeg har så sterk magefølelse på jente så blir det nok ikke virkelig før oul tror jeg:hilarious::happy:
Ja, jeg så at det var noe i uke 15 men likevel ikke fullt en penis heller. Var noe som stakk ut, men har lest at ting kan være hovent osv. Jordmoren i uke 15 stirret jo på skjermen leeeeenge og var ikke 100% sikker:p Skulle ønske jeg hadde et bilde jeg kunne dele.... Men ja, den magefølelsen sa sterkt jente! Er nok mer sikkert med kjønn på oul ja:laughing002

Det forstår jeg godt. Det må være rart når man er så innstilt på et kjønn, og på den måten har knyttet seg litt til det allerede :eek:
men når magefølelsen har fortalt deg det hele veien, så var det sikkert lettere ❤️ For en morsom historie å fortelle
Ja, man ser jo for seg så mye når man tror man vet kjønnet:laughing002 Men er nok lettere siden jeg hadde i bakhodet at jeg ikke ville tro det 100% før oul. Tenker jo at om man først ser en penis så er det en penis der så hadde jo ikke store forventninger om noe annet:laughing002

Kan dere se noe på dette bildet? Det er fra uke 12.

Vedlegg

• 1663402487552896762929152959999.jpg
    1663402487552896762929152959999.jpg
    1,1 MB · Visninger: 38
Noen som vil gjette..... navlestrengen ligger vistnok mellom beina, uten at jeg kan si om den gjør det på dette bildet.

Vedlegg

• IMG_20220922_214330.jpg
    IMG_20220922_214330.jpg
    721 KB · Visninger: 29
Noen som vil gjette..... navlestrengen ligger vistnok mellom beina, uten at jeg kan si om den gjør det på dette bildet.
Syns egentlig det ser ut som en jentenub. Men lav blære, så kanskje en gutt?

Ja, man ser jo for seg så mye når man tror man vet kjønnet:laughing002 Men er nok lettere siden jeg hadde i bakhodet at jeg ikke ville tro det 100% før oul. Tenker jo at om man først ser en penis så er det en penis der så hadde jo ikke store forventninger om noe annet:laughing002
I fikk beskjed om jente i uke 13+ og jordmor var sikker. Vi var helt sjokkert, da vi har 3 gutter fra før. Jeg klarte ikke tro på det men startet etter hvert å venne meg på tanken. På OUL brukte jordmor langtid......hun sa han lå litt vanskelig til, samt navlestrengen mellom beina. Hun dyttet på magen for å forsøke å få han til å snu på seg.....gikk ikke, men hun trodde det var antydning til pung og penis hun så. I etterkant der jeg at navlestreng mellom beina ofte kan resultere i feil kjønn, så nå tørr jeg ikke kjøpe hverken rosa eller blått :laughing025

Back
Topp