tror guttNoen som kan gjette her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror guttNoen som kan gjette her?
Jeg ville gjettet gutt herNoen som vil prøve å gjette??? Tatt på ul 13+0
Vis vedlegget 386514
Tipper jenteNoen som vil gjette her? Vis vedlegget 386515Vis vedlegget 386516
Jordmor sa hun nettet jente.... Blir spennende å seJeg ville gjettet gutt her
Tror jenteJeg har termin 27.01.23, men er med litt her siden sent i januar mnd og førstegangsfødende. Tok TUL i uke 13+0. Og ett bilde hvor en på januar 23 appen har gjettet, med ring rundt nubben.
Det stemmer! Fikk det bekreftet på privat UL uke 15Tror jente
Jente tror jegHiver meg på denne. Klarer aldri å se noe NUB selv. Verken på forrige svangerskap eller dette.
Bildene mine er fra 12+6. Noen som klarer å se noe eller er det for tidlig?
Ser desverre ingen nub, men ut ifra skull theory så tipper jeg jenteHiver meg på denne. Klarer aldri å se noe NUB selv. Verken på forrige svangerskap eller dette.
Bildene mine er fra 12+6. Noen som klarer å se noe eller er det for tidlig?
Ville kanskje heller trodd mer på jordmorJeg har hatt tul.....jordmor sa jente, earlyglips og nubtec sa gutt.....nå er jeg helt usikker
Har jo så lyst til det,men når man har bare gutter og erlyglimps sier 90% gutt og jordmor tror det er jente.....ja så blir man litt usikker.....gleder meg til oul, så vi får det avklart....Ville kanskje heller trodd mer på jordmor
Utfra vinkelen på nubben ville jeg gjettet jente, men regner med at ettersom du er maks rundt 12 uker kan det hende den vil forandre seg i løpet av en uke eller to så den «blir til» en gutte nubSniker fra mars, da det er litt lite aktivitet der. Hva tenker folk? Vis vedlegget 386946
Skjønner hvordan du har det! Jordmor gjettet jente 13+2, men early glimpse mente gutt 95%. Kjente det ble for mye forvirring for meg så har bestilt privat UL i morgen, uke 15+2Har jo så lyst til det,men når man har bare gutter og erlyglimps sier 90% gutt og jordmor tror det er jente.....ja så blir man litt usikker.....gleder meg til oul, så vi får det avklart....