Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri prøvd meg på Nub teorien før og syns denne var vanskelig
Enig. Og da tipper jeg gutt da jeg tenker at jenta sin nub bare kan "ligge"Har aldri prøvd meg på Nub teorien før og syns denne var vanskelig
På bilde 1 syns jegdet ser ut som jente, men på bilde 2 syns jeg det ser ut som gutt.
Jeg sniker fra april her, men kan gjette om du vil? Men først vil jeg vite hvor langt på vei du var når bildet var tatt
Ble målt til 12+1, men ut fra meg selv var jeg 11+4. Bare å gjetteJeg sniker fra april her, men kan gjette om du vil? Men først vil jeg vite hvor langt på vei du var når bildet var tatt
Det er litt for tidlig å konkludere kjønn, fordi en gutt kan se ut som en jente helt frem til 13+0 ca. Jeg syns det ser veldig ut som jente foreløpigBle målt til 12+1, men ut fra meg selv var jeg 11+4. Bare å gjette
Så ut som gutt på to av bildene, men veldig jente på det siste
Jeg vet. Derfor blir jeg ikke klok på den herSå ut som gutt på to av bildene, men veldig jente på det siste
GuttNoen som vil gjette ?
Sniker fra januar. Jeg tipper gutt da jeg på bilde nummer to synes jeg ser noe som ser ut som starten på testikler På det siste bildet ligger babyen med mage og skrittet vendt mot bildet, derav vanskelig å se riktig vinkel. På de to andre synes jeg det er ingen tvil om gutt.
Ingen nub synlig. Har du flere bilder?Vis vedlegget 385235
Mulig å gjette her?
Ja, det blir spennende å seSniker fra januar. Jeg tipper gutt da jeg på bilde nummer to synes jeg ser noe som ser ut som starten på testikler På det siste bildet ligger babyen med mage og skrittet vendt mot bildet, derav vanskelig å se riktig vinkel. På de to andre synes jeg det er ingen tvil om gutt.
Oi kom led flere enn det skulle…Kun dette
Hvis du vil ta bort de bildene som ikke skulle med så kan du redigere innlegget ditt ved å trykke på de tre prikkene nede i venstre hjørne, ved siden av reportOi kom led flere enn det skulle…
Gjetter jenteJeg har termin 27.01.23, men er med litt her siden sent i januar mnd og førstegangsfødende. Tok TUL i uke 13+0. Og ett bilde hvor en på januar 23 appen har gjettet, med ring rundt nubben.
Gjetter jente