Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble også igangsatt med nummer to. Og ALDRI igjen..Første kom 3 dager etter ul termin, men 6 dager etter min termin.
Andre kom på termin.
Tredje kom 12 dager før termin, men igangsatt.
Så på denne håper jeg at jeg slipper igangsetting, men håper den kommer etter uke 38 og allerhelst ikke etter termin
Dem prøvde ballong, men den datt ut med én gang. Så fikk jeg modningspiller og det stoppet opp etter 24 timer. Så tok dem vannet, da føler jeg ikke jeg fikk lang nok tid før dem ga meg drypp. Og fy faen!! Unnskyld ordbruken, men drypp vil jeg aldri ha igjen! Mister all kontroll.Jeg ble også igangsatt med nummer to. Og ALDRI igjen..
men det var en vurdering sykehuset tok da jeg hadde rier fra lørdags morgen-mandags formiddag.. hadde bare 3 cm.
Men de så hvor utslitt jeg ble, så de ga meg en modningspille og tok deretter vannet.
Fra vannet ble tatt til han var ute gikk det 40 SMERTEFULLE minutter
Aldri igjen vil jeg oppleve den type smerte. Fytti grisen.
Phu, det velter inn tanker om fødsel når man leser her. Det er mye fra forrige fødsel jeg ikke ønsker å oppleve igjen, men sååå lite man kan kontrollere!Dem prøvde ballong, men den datt ut med én gang. Så fikk jeg modningspiller og det stoppet opp etter 24 timer. Så tok dem vannet, da føler jeg ikke jeg fikk lang nok tid før dem ga meg drypp. Og fy faen!! Unnskyld ordbruken, men drypp vil jeg aldri ha igjen! Mister all kontroll.
Så neste gang blir jeg å nekte drypp. Ble satt på drypp første fødsel og, og kroppen får bare konstante rier av det
Har født 3 ganger og det var kun den første som jeg synes var illePhu, det velter inn tanker om fødsel når man leser her. Det er mye fra forrige fødsel jeg ikke ønsker å oppleve igjen, men sååå lite man kan kontrollere!
De andre to kom 6 dager og 5 dager før termindatoen, så gjetter at jeg får i løpet av de 7 dagene før termin.For tidlig å gjette på vekt og lengde og sånn, føler jeg. Fordi det er jo noe med størrelse på mage, gjetninger fra jordmor osv, men bare for gøy:
Tror du baby kommer tidlig, midt på, sent? Har du født før? Når kom barnet?
Håååper at jeg kan få litt revansj!Har født 3 ganger og det var kun den første som jeg synes var ille
Hahah dette slo meg på vei til jobb her om dagen! Jeg MÅ føde igjen. Fødslene mine har vært ganske fine, men sist rakk vi oss så vidt frem på sykehuset, og nå skal jeg føde på samme årstid igjen. Lang reisevei, glatte veier og fergetur er ikke det beste utgangspunktet når man føder litt fort.Phu, det velter inn tanker om fødsel når man leser her. Det er mye fra forrige fødsel jeg ikke ønsker å oppleve igjen, men sååå lite man kan kontrollere!
Uff, det er kjiptHahah dette slo meg på vei til jobb her om dagen! Jeg MÅ føde igjen. Fødslene mine har vært ganske fine, men sist rakk vi oss så vidt frem på sykehuset, og nå skal jeg føde på samme årstid igjen. Lang reisevei, glatte veier og fergetur er ikke det beste utgangspunktet når man føder litt fort.
Rakk oss frem med 20 minutters margin. Fikk tilbud om å bli lagt inn i påvente av fødsel. Men da hadde jeg kunne risikert å føde uten mannen til stede, og det ønsker jeg ikke. Da vil jeg heller føde i ambulanse. Vi har heldigvis følgetjeneste i kommunen, så jordmor er på vakt og blir med i ambulanse ved fødsel.Uff, det er kjipt
Det er heldigvis bra daRakk oss frem med 20 minutters margin. Fikk tilbud om å bli lagt inn i påvente av fødsel. Men da hadde jeg kunne risikert å føde uten mannen til stede, og det ønsker jeg ikke. Da vil jeg heller føde i ambulanse. Vi har heldigvis følgetjeneste i kommunen, så jordmor er på vakt og blir med i ambulanse ved fødsel.
Huff, nei. Jeg syntes de ti minuttene i bil her var mer enn lange nok, og jeg kan ikke akkurat skryte på meg å ha født fort, med nesten en ukes latensfaseHahah dette slo meg på vei til jobb her om dagen! Jeg MÅ føde igjen. Fødslene mine har vært ganske fine, men sist rakk vi oss så vidt frem på sykehuset, og nå skal jeg føde på samme årstid igjen. Lang reisevei, glatte veier og fergetur er ikke det beste utgangspunktet når man føder litt fort.
Jeg skal aldri klage på de 10 minuttene i taxi igjen Så store forskjeller det er! Håper du trives så godt der du bor at det er verdt detHahah dette slo meg på vei til jobb her om dagen! Jeg MÅ føde igjen. Fødslene mine har vært ganske fine, men sist rakk vi oss så vidt frem på sykehuset, og nå skal jeg føde på samme årstid igjen. Lang reisevei, glatte veier og fergetur er ikke det beste utgangspunktet når man føder litt fort.