Gjette kjønn ♥️

User_131995

Elsker forumet
Snøkrystallene2021❄️
Marsboerne 2023
Det hadde vært gøy med en tråd der vi gjetter kjønn/skriver hva vi føler det er og når vi finner ut kan vi komme tilbake med riktig svar og se hva vi gjetta tidligere :joyful:

Jeg gjetter at vi får en til jente. Er så spent å finne ut!!

Gjerne også fortell hvordan dere skal finne ut av kjønnet eller om dere venter til fødsel! :Heartred Her blir det nok på OUL igjen!
 
Ved innsett så fikk jeg en sånn skikkelig intens følelse av at DENNE gangen går det (innsett nr 5) og at det blir en gutt :Heartblue
 
Vi har bare gutte-barn i familien, totalt har svigermor 7 gutte-barnebarn, og vi har 3. Er derfor overbevist om at det blir nok en gutt ;)
 
Har en følelse på jente siden jeg er kvalm og var det med datteren og hadde 0 symptomer med sønnen, vil egentlig ikke gjette.. men ja får bare slenge meg på :happy:
 
Jeg var varm hele svangerskapet med gutt, og var det til en jente ble unnfanget... Nå fryser jeg mer enn noen gang, så da må jeg gjette jente, så langt... :laughing002 er også mer kvalm nå, som jeg var med jenta.

Regner ikke med noen annen ul enn oul, så vi får bare vente i spenning..
 
Veldig sterk jentefølelse denne gang. Selvom jeg og mannen har to gutter (og da sikkert større sjanse for å få gutt denne gang også). Har ei jente fra et tidligere forhold. Men magefølelsen min stemmer nesten alltid, bestilte tilogmed tul før jeg fikk positiv test, for bare visste det :hilarious: men blir spennende å se om magefølelsen er riktig. Har bestilt en til tul til 12+6, men får sikkert ikke vite det før oul.
 
Har foreløpig lite symptomer, og min mor hadde lite symptomer med gutt og mye med jente. Så jeg har så langt følelsen av en gutt, men er kun 4+4 så mye kan enda skje :love7
 
Jeg har to jenter fra før, så da er dette sikkert også en jente :laughing002
 
Hmmm. Jeg er egentlig en person som hater å gjette:p Har ingen symptomer så langt. De kom litt senere (morgenkvalme) ved forrige svangerskap. Har ei jente fra før. Så får si jente da!:)
 
Håpe litt på jente slik at vi har en av hver. Men tror det blir gutt. Føles slik hvertfall :hilarious:
 
Jeg tipper det blir gutt denne gangen også Forrige gang håpet jeg veldig på jente, mens denne gangen føler jeg meg litt likegyldig til kjønn egentlig☺️☺️

Tipper det blir en TUL mellom uke 13 og 14, men ikke booket noe enda. Tror aldri jeg hadde klart å vente helt til fødsel
 
Denne gangen har jeg egentlig litt guttefølelse, så gjetter på det :-D Selv om jeg alltid har tenkt at jeg bare får jenter (har to jenter fra tidligere forhold)❤️. Tenker jeg kommer til å bestille ultralyd i uke 14 da jeg er for nysgjerrig til å vente lenge. :)
 
Jeg tror jente :Heartpink Jeg tester positivt veldig tidlig og følt meg mer sulten. Alle 4 brødrene til min mann har fått denne rekkefølgen: gutt, jente, jente, gutt, jente.. Men vi får se, så lenge spira er frisk :sign17:sign19
 
Jeg har en jentefølelse! Dog ikke så mange symptomer som sist jeg var gravid med guttungen. Bare sykt humørsvingninger!
 
Back
Topp