Gjette kjønn ♥️

Jeg skrev i dagboka mi 1 juli (altså 2 dager før positiv test) at hvis det hadde klaffet så trodde jeg at det ble en gutt og at han kom til å bli født 25.03. Nå er jeg litt mindre sikkker, men hadde vært litt gøy om det hadde stemt.
 
Begynner å lure på om dette er ei jente,for kvalmen er mye mere intens enn med førstemann. Også mister jeg masse hår i stedefor å slutte å miste hår. Håper jeg ikke mister alt før svangerskapet er over :eek: jeg er tynn i håre fra før av og mista mere enn vanlig etter forige fødsel. Så er spent på hvordan dette går da.
 
Hmm, finnes det ikke en sånn kinesisk tabell som spår hvilke kjønn man får? Har sett den tidligere på forume? Lurer på om de hadde den i desember 2022 gruppa.
 
Hmm, finnes det ikke en sånn kinesisk tabell som spår hvilke kjønn man får? Har sett den tidligere på forume? Lurer på om de hadde den i desember 2022 gruppa.
Kinesisk fødekart heter det. Jeg får ikke kopiert og limt inn fra mobilen? Kansje noen her kan finne å lage en tråd med det? :)
 
Alltid tenkt at første kommer til å bli gutt, men av en eller annen grunn så tror jeg dette er ei jente :Heartpink
 
Synes det er skummelt å gjette, men vi har hatt et kallenavn på spira helt fra da vi begynte å prøve som har en jentete klang over seg, så vi får se :happy090
 
Mannen hadde nettopp en prat med magen og mente altså at det ble en til jente :woot:

Jeg har en av hver fra før, og for meg er det akkurat det samme, men det hadde kanskje vært ekstra gøy med en lillesøster til storesøster :cool05 ingen følelse fra eller til enda!
 
Mannen tror jente. Jeg er usikker på hva magefølelsen sier. Jeg er veldig kvalm og mister mye hår, så kanskje jente?
 
Mannen tror jente for det er det han vil ha igjen Jeg tror gutt fordi at formen er mye verre nå enn med forrige som var jente
 
Jeg tipper på jente ♡
Alle på min mors side har vært forferdelig dårlige når de skulle ha gutt (allerede fra uke 4).. Halsbrann, oppkast og sensitive for all lukt igjennom hele svangerskapet.
De som har fått jenter har ikke vært dårlige en dag. I tillegg til at alle førstefødte er jenter, og det er generelt flest jenter i familien :p
 
Back
Topp