Gjett hva????

nettemor

Forumet er livet
Vegar kan krabbe, eller nesten da, han åler seg fremover som bare det!!! setter bena oppunder seg og skyver seg frem samtidig som han drar seg fremover med armene!!!

Flinke gutten min, det er så gøy!!![:D][:D][:)][:D][:D]

neivel,, dytter denne jeg, for han er jo ssåååå flink men ingen vill høre det[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

åååå så flink han er[:D] han er så nydelig gutten din[:D] kjempe fin avatar du har[;)]

Flinke Vegar *klapp klapp*. Tidlig ute han da... Her liker hun ikke å ligge på magen engang så tror vi kan drømme om krabbing foreløpig[8|]

ORIGINAL: nettemor

neivel,, dytter denne jeg, for han er jo ssåååå flink men ingen vill høre det[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Hehe[:D]
FLINKE VEGAR!!!!!![:D]
Han prøver veldig han lille her også, men ligger foreløpig på stedet hvil...[:D]

Så flink han er da!!!

hehe, han er jo flink den gutten [:)]. Jenta mi bare ligger på magen og heiser rumpa opp i været enda. Men det er utrolig hvor lenge hun ligger på magen og leker seg da. Men det morsomme er, at når hun skal ha tak i noe som ligger et lite stykke fremfor henne, så "går" hun rundt i ring 360 grader, i håp om å ha kommet litt lengre frem enn i utgangspunktet [:D]. Og går ikke det, er det en ny tur rundt i ring igjen. Omsider kommer hun dit hun vil. [;)]

Det er jo så gøy å se alt som skjer nå, Vegar "gikk" også rundt i ring masse før hihi,[:D]

Morsomt!!!! Da er det bare å begynne å flytte på ting og tang [:D] Åpner seg en helt ny verden for han nå da [:)]

He he , ja han får tak i og river ned klær fra tørkestativet, og tar alt som ligger under bordet(har et lite bord med hylle under)

Så flink da[:D]

Får håpe , for din skyld, at han ikke blir så veldig klåfingra da for jeg vet GODT hvordan det er [;)]
...får ikke sitte mye stille da nei [;)]

å så flink han er. anmin han løfter opp ropa,men komr ikke på å hjelpetil med hendene..åååååååå så sint han blir når han ikke kommer seg noe sted.,,sakkar gutten,men den dagen han kommer på det så får jeg vel nok å henge fingrene i tenker  jeg

Back
Topp