Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vegar kan krabbe, eller nesten da, han åler seg fremover som bare det!!! setter bena oppunder seg og skyver seg frem samtidig som han drar seg fremover med armene!!!
Flinke gutten min, det er så gøy!!![:D][:D][:)][:D][:D]
hehe, han er jo flink den gutten [:)]. Jenta mi bare ligger på magen og heiser rumpa opp i været enda. Men det er utrolig hvor lenge hun ligger på magen og leker seg da. Men det morsomme er, at når hun skal ha tak i noe som ligger et lite stykke fremfor henne, så "går" hun rundt i ring 360 grader, i håp om å ha kommet litt lengre frem enn i utgangspunktet [:D]. Og går ikke det, er det en ny tur rundt i ring igjen. Omsider kommer hun dit hun vil. [;)]
å så flink han er. anmin han løfter opp ropa,men komr ikke på å hjelpetil med hendene..åååååååå så sint han blir når han ikke kommer seg noe sted.,,sakkar gutten,men den dagen han kommer på det så får jeg vel nok å henge fingrene i tenker jeg