Gjetning av kjønn

I følge den så skal jeg ha gutt og det stemmer utfra TUL <3
 
Sto at jeg skulle ha jente sist, ut kom det en gutt. Sier jente denne gangen også, men ser ut som det blir en gutt til :joyful:
 
Eg hadde positiv eggløsningstest begge dagane i månedsskifte februar/mars (29. februar og 1. mars). Så i følge denne testen skal eg ha jente eller gutt, så eg er like langt :laughing021
Sambuer og alle andre trur det blir gutt, ett få tall trur jenta, men eg er usikker. Veldig spent på kva OUL seier 23. juni :Heartred
 
Det stemmer ikke på meg :) i følge den skal jeg få gutt og i følge tul og OUL skal jeg ha jente <3
 
IMG_20200603_140431.jpg

Syns d er så spennende med gjetting av mageform, fordet om jeg ikke har klart se forskjell på de to svangerskapa jeg har hatt som er en av hver. Men hva trur dere gjemmer seg her inne? Er så spent, har time til ultralyd neste uke nå prøver jeg bare få tiden til å gå. 15+4 på vei nå

Ifølge det kinesiske fødselskart stemte det på mine to første barn. Denne gangen står d jente, natrontest sier jente, og ifølge ei er det tidlige ultralydsbilde mitt fra uke 8 (Ramzi metoden) også jente. Men de fleste venner trur gutt, min samboer tror jente, samt hans mor. Mens mi mor trur gutt.
 
Vis vedlegget 327895

Syns d er så spennende med gjetting av mageform, fordet om jeg ikke har klart se forskjell på de to svangerskapa jeg har hatt som er en av hver. Men hva trur dere gjemmer seg her inne? Er så spent, har time til ultralyd neste uke nå prøver jeg bare få tiden til å gå. 15+4 på vei nå

Ifølge det kinesiske fødselskart stemte det på mine to første barn. Denne gangen står d jente, natrontest sier jente, og ifølge ei er det tidlige ultralydsbilde mitt fra uke 8 (Ramzi metoden) også jente. Men de fleste venner trur gutt, min samboer tror jente, samt hans mor. Mens mi mor trur gutt.
Er det ikke litt "spiss" form da? Isåfall er det vel gutt, kanskje? xsmile3
 
Den viser gutt på meg, og det fikk jeg bekreftet på OUL i dag :Heartblue
 
Ahh, da må jeg prøve det. Bare for å se om den testen funker :happy090
Ja! Gjør det :) Og oppdater oss med resultatet når du har gjort det! Viktig at du har et gjennomsiktig glass slik at du får sett fra siden om det bruser. Vanskelig å se det fra toppen iblant.
 
Ja! Gjør det :) Og oppdater oss med resultatet når du har gjort det! Viktig at du har et gjennomsiktig glass slik at du får sett fra siden om det bruser. Vanskelig å se det fra toppen iblant.

Det skal jeg gjøre :)
 
Ja! Gjør det :) Og oppdater oss med resultatet når du har gjort det! Viktig at du har et gjennomsiktig glass slik at du får sett fra siden om det bruser. Vanskelig å se det fra toppen iblant.

Natron testen funket ikke for min del. Vet at jeg venter gutt, men det bruste eller skummet ikke noe..
 
Alle kartene (kinesisk, japansk, mayan) sa gutt, mange andre tegn sånn som linea negra "sa" gutt, blir jente :dummy1:
 
Back
Topp