Gjetning av kjønn

Sa gutt sist og det ble jente. Sier gutt denne gang også så spent på hva det blir :)
 
Den sa jente på alle tre, men jeg venter nå gutt nummer tre :p
 
Japansk metode sa jente sist og sier jente nå. Kanskje den stemmer bedre:hilarious:
 
Stemmer på mine to første, men stemte ikke på tredje barnet og vi får se hvordan det blir denne gangen.
 
Tipper det er forsket nok på slik "kjerringråd" til at vi ville ha visst om det hvis de var sanne.

Men en ting det er forsket på er at noen menn har større sannsynlighet for å få jenter enn andre, og noen menn større sannsynlighet for å få gutter. Så ut fra familiehistorie kan man kanskje tippe
 
Stemte ikke med første, vet ikke med denne enda.
 
Den da gutt sist og det var gutt :) Både denne, mayankartet og den japanske metoden sier jente denne gangen og fikk vite 90% sjanse for jente på fosterdiagnostikk. Blir spennende å se på OUL!
 
Sier gutt på alle de 3 storebrødrene og stemte. Nr 4 står jente og vet ikke enda
 
Stemmer med nr en jente. Legen på tul så gutt i uke 12, så hvis det stemmer at det er gutt, så stemmer det med begge :)
 
Nå måtte jeg teste den å!!:) den stemte på begge de to første, å sier det samme som den kinesiske på barnet nå- blir spennende å se om det stemmer:)

Hva er japansk metode? Kinesisk metode sier gutt på meg. Venter spent på OUL for å se om det stemmer...
 
Back
Topp